×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۱۵۰ پایگاه در سطح شهر کاشان امسال زکات فطره جمع آوری می کنند

اخذ زکات فطره صرفاً توسط مراکزی که دارای مجوز از دبیرخانه شورای زکات هستند، انجام می شود.

عامرنیوز : مسعود خاندایی با اشاره به مصوبات شورای زکات شهرستان کاشان اظهار داشت: بر طبق مصوبات این شورا جهت هماهنگی و جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو، اخذ زکات فطره صرفاً باید توسط مراکزی که دارای مجوز از دبیرخانه شورای زکات هستند، انجام شود.
وی با بیان اینکه مراکز و موسسات و مساجد و بقاع متبرکه که قصد جمع آوری زکات فطره چه با استقرار صندوق و چه با اعلام شماره حساب در فضای مجازی را دارند باید از دبیرخانه شورای زکات شهرستان کاشات مجوز بگیرند، ابراز داشت: سال گذشته ۱۰ موسسه و شخص حقیقی که بدون اخذ مجوز به جمع آوری زکات فطره مشغول بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از استقرار ۱۵۰ پایگاه در سال جاری در سطح شهر و روستاهای اطراف کاشان برای جمع آوری زکات فطره خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه ها در اماکن و معابر مختلف سطح شهر کاشان با صندوق های متحدالشکل و هم چنین لوگوی زکات بر روی صندوق، زکات فطره شهروندان کاشانی را جمع آوری می کنند.
وی افزود: رییس شورای زکات شهرستان کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و علی اکبر مرتضایی فرماندارویژه شهرستان کاشان قائم مقام این شوراست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.