×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رونمایی از مستند «روایت آزادمردی»

مراسم رونمایی از فیلم مستند«روایت آزادمردی» روایتی از سال‌های اسارت آزادگان سرافراز، ماشااله هدایی، علی محمد ظفره‌ای و زنده یاد عباسعلی منصوری انجام شد.

عامرنیوز : مراسم رونمایی از فیلم مستند«روایت آزادمردی» به کارگردانی نادر ملک‌زاده کاشانی و تهیه کنندگی محسن روشن‌ روان که روایتی از سال‌های اسارت آزادگان سرافراز، ماشااله هدایی، علی محمد ظفره‌ای و زنده یاد عباسعلی منصوری است در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان انجام شد.

در این برنامه که اجرای آن را مصطفی گیوی برعهده داشت، نادر ملک زاده کارگردان این فیلم در رابطه با مراحل و هدف از ساخت این مستند برای ثبت تاریخ شفاهی آزادگان سرافراز منطقه و به تصویر کشیدن روایتی دست اول از خاطرات آزادگان ارتشی منطقه فرهنگی کاشان که بهترین سال‌های جوانی خود را در اردوگاه‌های اسرا در عراق به سر برده‌اند و خانه فرهنگ و اندیشه معاصر، مجری طرح آن است، سخن گفت.

اجرای سرود با مضمون شهادت حضرت رقیه(س)، تبجیل از ماشااله هدایی، علی محمد ظفره‌ای و خانواده زنده یاد عباسعلی منصوری، سه تن از آزادگان سرافراز منطقه فرهنگی کاشان، پخش این مستند ۲۵ دقیقه‌ای از جمله برنامه‌های این مراسم بود که با حضور مدیران و مسئولین ارگان‌ها، پرسنل پادگان کبریایی ارتش، جمعی از علاقه‌مندان سینمای مستند و عوامل فیلم برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.