×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان رایگان شد

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان از فعال شدن زایمان طبیعی بدون درد در این مرکز به صورت شبانه‌روزی و رایگان خبر داد.

عامرنیوز : به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر مرضیه طالبیان گفت: انجام زایمان بدون درد در هر زایمان طبیعی و حتی مادری که پیشتر سزارین کرده و اکنون درخواست زایمان طبیعی دارد، امکان‌پذیر است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های تحول نظام سلامت کشور، ترویج زایمان طبیعی است و استفاده از روش‌ بدون درد زایمان طبیعی از جمله روش‌های ترویج این برنامه محسوب می‌شود.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان بیان کرد: زایمان، منجر به درد شدیدی برای بسیاری از مادران می‌شود و این در حالی است که هر مادر حق دارد برای کاهش درد حین زایمان تقاضای خود را اعلام کند، بنابر این تقاضای زایمان بدون درد از سوی هر مادر بطور کامل داوطلبانه و حق طبیعی اوست.

متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: استفاده از این روش در بیماری‌های سیستمیک مثل افزایش فشار خون بارداری، برخی از انواع بیماری‌های قلبی و ریوی و اختلالات زایمان مانند انقباضات ناموزون رحمی و مواردی که استفاده از ابزار کمکی برای زایمان استفاده می‌شود، می‌تواند مفید باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.