×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بارندگی های اخیر هیچ اثری در سفره های آب زیرزمینی نداشته است

با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی، روسای ادارات صمت و آبفا و همچنین اصحاب رسانه نشست خبری با فرماندار ویژه کاشان برگزار شد.

عامرنیوز : علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه شهرستان کاشان در نشست خبری با خبرنگاران در محل سالن جلسات فرمانداری کاشان ضمن اشاره به شروع فصل تابستان و نیاز به مدیریت منابع آبی به تشریح برنامه های مبارزه با مواد مخدر چون بازدید از کمپ های ترک اعتیاد، ساخت کمپ مخصوص کودکان و بانوان، برگزاری نمایشگاه و استفاده از پتانسیل های رادیو کاشان، رسانه و اداره آموزش و پرورش جهت ترویج فرهنگ مبارزه با مصرف مواد مخدر پرداختند.

در ادامه عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در حوزه اشتغال عنوان نمودند که کاشان هیچ نگرانی در این خصوص ندارد چه بسا در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ ۵۰۰ نفر جذب و شروع بکار نموده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه کاشان در ادامه با مناسب دانستن وضعیت اشتغال در این شهرستان تشریح کرد: آمار بیکاری افراد زیر دیپلم کمتر از هفت درصد و دانش آموختگان دانشگاهی بیش از ۲۰ درصد است.

مسعود خاندایی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری کاشان گفت: طی برگزاری سومین جلسه شورای سرمایه گذاری مقرر شده است تا پورتال سرمایه گذاری ایجاد شده تا سرمایه گذارهای با نام و بی نام بتوانند پروژه های خود را ثبت کنند.
ایشان همچنین به برنامه ریزی های انجام شده جهت برگزاری دو نمایشگاه بین المللی فرش و گلاب و عرقیات در کاشان تا پایان سال اشاره نمودند.

در ادامه سرهنگ علی پورکاوه فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به مباحث پیشگیری و آموزش، بازپروری و در مرحله آخر برخورد و مبارزه عنوان نمودند در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ با اجرای ۱۴ طرح ظفر ۴۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۰۰ مرد و ۶ زن دستگیر شده اند.

مجید برازنده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان به جذب ۵۰۰ نفر در سه ماهه اول سال ۹۸ اشاره کردند و اضافه نموند تا پایان سال ۲ هزار اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.
همچنین ایشان به گشت های بازرسی مشترک از ۸۷ واحد در سه ماهه اول سال ۹۸ اشاره و اضافه نمودند ۳۱۸ کالا به ارزش ۲۱۹۰۵۰۰۰ کشف شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان اضافه نمودند ۱۰۳۳ کیلوگرم شکر، ۱۵۰ تن قند، ۹ هزار بسته کاغذ، ۶۰۰ تن برنج وارداتی و ۱۸۰ تن گوشت و گرم و سرد و ۴۸۰۰ حلقه لاستیک ماشین های سنگین و سبک در سه ماهه سال ۹۸ اجناس و کالاهایی بودند که در سه ماهه نخست سال ۹۸ بجهت تنظیم بازار جذب و تزریق شده اند.

محمد رضا اسدی رئیس آبفای کاشان با اشاره به نامگذاری هفته اول تیرماه به هفته صرفه جویی در مصرف آب اضافه نمودند سال آبی جاری شدیدترین ترسالی دهه های اخیر بوده است و تمام آب ها سرگردان بوده اند و مردم به این باورند که مسائل کم آبی و مدیریت مصرف آب حل شده است اما بارندگی ها ی اخیر هیچ اثری در سفره های آب زیرزمینی نداشته است
ایشان ضمن تاکید بر مشارکت همگانی بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کردند نسبت به مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش مصرف آب داشته ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.