×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۸ نفر از عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۸نفر از عاملان خشونت و قدرت نمایی برای شهروندان در فضای مجازی خبر داد.

عامرنیوز : سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر افزود:به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی اراذل و اوباش در فضای مجازی ، ،بلافاصله این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف و ماموریت های پلیس، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است،اظهار داشت:در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در عملیاتی غافلگیرانه، ۸نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی در فضای مجازی را ظرف ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده  و در راستای مطالبه به حق مردمی،جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی جرم بوده و  اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت بدانند که پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و مسلط بر شبکه های اجتماعی اجازه قدرت نمایی را به آنان نخواهد داد.

این مقام انتظامی از همشهریان عزیز خواست تا در صورت قدرت نمایی اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.