×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۱۸۵ کیلومتر از جاده‌های کاشان خط‌کشی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: خط‌کشی ۱۸۵ کیلومتر از جاده‌های شهرستان سال گذشته با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شد.

به گزارش عامرنیوز به نقل از ایرنا آقایی گفت:برای اجرای این حجم از عملیات یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی اظهار کرد:روکش آسفالت محور کاشان _نطنز به طول ۶ کیلومتر که از مصوبات سفر سال گذشته استاندار اصفهان می باشد،با اعتبار ۹ میلیارد تومان تکمیل شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد:با توجه به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان به منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی این اداره همواره اهتمام ویژه‌ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلوها و علائم ایمنی در محورهای شهرستان داشته به طوری که از آغاز سال جاری تاکنون بیش از یکصد عدد تابلو و علائم ایمنی و همچنین ۸۴۰ متر گارد ریل و حفاظ کناری در جاده‌های کاشان نصب شده است.

آقایی گفت: تعمیر و روشنایی محور قمصر_کاشان به طول ۱۵ کیلومتر با همکاری شهرداری قمصر با اعتبار یک میلیارد تومان در سه ماه نخست امسال انجام شده است.

وی اظهار کرد:همچنین ۲۰ کیلومتر شانه سازی در محورهای بادرود_ کاشان و جاده آنتنی (حدفاصل محور کاشان_ نطنز به آزادراه امیرکبیر)با اعتبار ۲ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری انجام شده است.

آقایی گفت:عملیات‌هایی نظیر احداث، تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی محورها، شانه‌سازی، اصلاح شیب شیروانی، ایجاد منطقه عاری از مانع در کنار راه‌ها، لکه‌گیری، آرام‌سازی جریان ترافیک با نصب سرعتکاه و همچنین اجرای شیار لرزاننده از دیگر اقدامات اجرایی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها است که این اداره در انجام آن اهتمام ویژه‌ای دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.