×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

یک مجتمع گردشگری در کویر مرنجاب پلمب شد

رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از پلمب یک مجتمع گردشگری در کویر مرنجاب خبر داد.

عامرنیوز : سید حسین چاکری بادی امروز چهارم فروردین با اعلام این مطلب گفت: پیرو ممنوعیت فعالیت واحدهای گردشگری تفریحی و اقامتی بنا بر دستور العمل ستاد مقابله با ویروس کرونا و مکاتبات صورت گرفته با تاسیسات گردشگری، طی بازرسی مشترک دادستانی ،پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل یک واحد متخلف در کویر مرنجاب شناسائی و با اخذ دستور قضائی پلمب گردید .

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده کمیته بازرسی شهرستان درطول نوروز ۱۳۹۹ به فعالیت خود ادامه داده و در صورت هرگونه مشاهده پذیرایی از گردشگران و حتی افراد بومی در اقامتگاه ها و مجموعه های گردشگری شهرستان آران و بیدگل، از ادامه فعالیت آن واحد جلوگیری میگردد.
چاکری بادی در ادامه hز همه فعالان حوزه گردشگری خواست با توجه به شرایط پیش آمده در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس حداکثر همکاری را داشته باشند.
وی در پایان افزود: همشهریان عزیز در صورت مشاهده تخلف و پذیرش مسافر توسط واحد های اقامتی تا زمان اعلام شرایط عادی در شهرستان می توانند گزارشات خود را به واحد گردشگری اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنابع دستی شهرستان آران و بیدگل از طریق تماس با شماره تلفن های ۵۴۷۳۰۰۶۲ و۰۹۱۳۲۶۳۰۴۹۲  اعلام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.