×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

یک بانوی خیر کاشانی، نذر روز عاشورای حسینی را به بیماران کرونایی اهدا کرد

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خانم اکرم سادات مسعود، خیر کاشانی که نذر دارند هرسال روز عاشورا از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کنند امسال طی اقدامی خیرخواهانه مبلغ نذر خود را به بیماران کرونایی اختصاص داد.

عامرنیوز :دکتر فاطمه عطوف گفت: این خیر گرامی، مبلغ ۹۰ میلیون ریال به حساب اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه جهت خرید تعدادی دستگاه ترالی اکسیژن واریز کرد.

وی با اشاره به این مطلب که بانیان خیر و هیات مذهبی، هر سال نذورات خود را در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، به پذیرایی از مردم عزادار اختصاص می دادند بهتر است در این روزهای بحرانی و سخت کرونایی ، این نذورات را به مردم و بیماران درگیر با این بیماری اعطا نمایند.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، راه های ارتباطی با این اداره ر ا شامل شماره تلفن ۲۵-۵۵۴۴۳۰۲۲ داخلی(۳۲۴-۳۴۸) بیان کرد و  گفت: خیرین گرامی برای اهدای نذورات خود به بیماران می توانند در ساعات اداری با شماره مذکور تماس بگیرند یا به آدرس اداره واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، میدان ۱۵ خرداد ابتدای خیابان اباذر مراجعه کنند.

خیرین عزیز همچنین می توانند نذورات خود را جهت توزیع بین بیماران به صورت نقدی  از طریق مبادی ذیل به حساب اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه واریز کنند:

شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۷۱۰۹

شماره شبا: IR020130100000000061195753

شماره حساب:۶۱۱۹۵۷۵۳  نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.