×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلنگ نخستین مدرسه بنیاد فرهنگی مصلایی نژاد در استان اصفهان زده می شود

کلنگ نخستین مدرسه بنیاد فرهنگی مصلایی نژاد در استان اصفهان زده می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عامرنیوز گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کلنگ نخستین مدرسه بنیاد فرهنگی مصلایی نژاد استان اصفهان در فین کاشان زده می شود.
حسین مقنی با بیان اینکه مدرسه شهید مستوفی زاده واقع در خیابان امیرکبیر که سال گذشته بدلیل عدم ایمنی کافی تعطیل شده بود، با نظر کارشناسان و با توجه به رایزنی های انجام شده پس از تخریب، به همت بنیاد فرهنگی مصلایی نژاد مدرسه ای جدید طراحی، اجرا و تجهیز خواهد شد.
همچنین مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث آن در بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری برگزار می شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان عنوان نمود: با توجه به وجود مسکن مهر، رشد جمعیت در منطقه فین و نیز رفع مشکلات تردد دانش آموزان، اولین مدرسه بنیاد فرهنگی مصلایی نژاد با مساحت ۳۲۰۰ متر مربع برای دوره متوسطه دوم همراه با سالن نمازخانه و اجتماعات، آزمایشگاه، کتابخانه و دیگر امکانات جانبی در مهر ماه سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می رسد.
ایشان در ادامه افزودند: دبیرستان متوسطه دوم با تعداد ۱۲ کلاس و ظرفیت ۳۰۰ نفر در سال تحصیلی ۹۹ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است این پروژه توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان و با همکاری بنیاد فرهنگی مصلایی نژاد برای نخستین بار در استان اصفهان احداث می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.