×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلنگ ساخت مدرسه خیرساز حاجیه خانم خاکی در راوند به زمین زده شد

کلنگ ساخت یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان با حضور مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.

عامرنیوز : حسین مقنی روز گذشته در آیین کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز زنده یاد حاجیه خانم ملوک خاکی در منطقه راوند اظهار داشت: امروز مدارس در مناطقی در حال ساخت است که کمتر به آن رسیدگی شده است و مدرسه بعدی نیز در منطقه حسن آباد کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: ۳۰ درصد مدارس کشور خیرساز بوده و مجمع خیرین مدرسه ساز بیش از ۳۰هزار عضو در کشور دارد.

مقنی با اشاره به ۴۷۰ مدرسه فعال در کاشان از نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل درخواست پیگری ناحیه شدن آموزش و پرورش کاشان را نمود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه منطقه راوند کاشان بیش از سه هزار دانش‌آموز دارد، گفت: شهرستان کاشان اگرچه از لحاظ تعداد دانش آموز در حد ناحیه شدن نباشد اما شهرستان کاشان با ۶۵هزار دانش‌آموز و پراکندگی آن قابلیت ناحیه شدن آموزش و پرورش این شهرستان وجود دارد.

مدرسه خیرساز زنده یاد حاجیه خانم ملوک خاکی به همت خیر بزرگوار حاج محمدحسین منصوری با وسعت چهار هزار متر مربع، با ۱۲ باب کلاس و با زیربنای آموزشی یک هزار و ۲۸۰ متر مربع و سالن ورزشی یک هزار مترمربع با هزینه ساخت بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.