×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کسب ۵ رتبه کشوری توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جشنواره سیمرغ

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کسب پنج رتبه کشوری توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جشنواره بین المللی سیمرغ در سال گذشته خبر داد.

عامرنیوز :محمد جهاندار عصر با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی سیمرغ در مجموعه وزارت بهداشت اظهار داشت: این جشنواره در موضوعات مختلف فرهنگی در سال در سراسر کشور و همچنین سطح بین المللی برگزار می شود.
وی از کسب پنج رتبه کشوری در این جشنواره توسط دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: کسب ۲۱ رتبه کشوری در مسابقات سراسری قرآن و عترت هم از دیگر افتخارات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال گذشته است.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی سیمرغ ویژه عموم مردم برگزار می شود، تصریح کرد: برای شرکت در یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در سال جاری تا ۱۵ اسفند فرصت ارسال آثار وجود دارد.
وی با اشاره به لزوم جذب حداکثری دانشجویان و مشارکت آنها در فعالیت های فرهنگی گفت: بهترین الگوبرداری برای دستیابی به این مهم باید بر اساس شیوه های تربیتی اهل بیت و نظام فکری رهبر معظم انقلاب باشد.
جهاندار ایجاد فضایی خلاقانه و هنرمندانه برای ارائه محتوای فرهنگی را یک امر ضروری دانست و افزود: باید بر اساس نیاز روز دانشجویان برنامه ریزی انجام شود و از اجرای برنامه های مقطعی و قالب های قدیمی ارائه محتوا بپرهیزیم.
وی ضمن لزوم ایجاد چرخه آموزش و کادرسازی در تشکل های دانشجویی افزود: به این منظور باید تلاش همه جانبه ای برای پرداختن به همه ابعاد یک جوان ایرانی مسلمان با حضور سلایق مختلف انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.