×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کرونا را جدی بگیریم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان اظهار داشت: کرونا را جدی بگیریم.
عامرنیوز : آیت الله عباسعلی سلیمانی در جلسه اضطراری ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به اهمیت حفظ جان گفت: بایستی با استفاده از ظرفیت های رسانه ای به ویژه صداوسیما خطر این بیماری منحوس را برای مردم جدی تر بیان کرد.
وی، با اشاره به برخی باور های غلط نسبت به کرونا افزود: باید با تبلیغات صحیح و اطلاع رسانی بیشتر، مردم را به رعایت جدی پروتکل های بهداشتی ترغیب کرد تا این باورهای غلط از جامعه زدوده شود.
آیت الله سلیمانی در ادامه به لزوم ترغیب گروه های هدف برای تزریق واکسن کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: از تجارب موفق گذشته حوزه سلامت مثل ایمن سازی فلج اطفال در این راستا استفاده کنید و با اغنا و تبلیغ و آگاهی بخشی مردم را به انجام واکسیناسیون کرونا ترغیب کنید.
وی، در ادامه با اشاره به تجربه موفق به کارگیری نیروهای مردمی و بسیحی، تصریح کرد: این عزیزان مثل ابتدای شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ پای کار هستند و لازم است بستر سازی لازم برای مشارکت آنها صورت پذیرد.
لازم به ذکر است: جلسه اضطراری ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از مسئولین دانشگاه در پی شیوع گسترده موج پنجم کرونای هندی (دلتا) در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در دفتر امام جمعه برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.