×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کتاب نمایشنامه حضرت سلطانعلی(ع) رونمایی شد

همزمان با سالروز شهادت علی بن باقر(ع) از کتاب نمایشنامه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیه السلام روایتی از زندگی و شهادت آن حضرت رونمایی شد.

عامرنیوز: این مراسم با حضور آیت اله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، جمعی از مسئولین، نویسنده و بازیگران نمایش حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این کتاب حماسه اردهال را از زبان ۱۷ شخصیت بیان می‌کند با توجه به ضرورت معرفی امامزادگان به عموم اقشار جامعه با رویکرد معرفی ابعاد شخصیتی ملی و فراملی آن امامزاده واجب التعظیم به قلم محسن خسروی نوشته و با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان منتشر شده است.

کتاب نمایشنامه سلطانعلی با صفحه‌آرایی و گرافیک مسعود فدوی‌کاشانی و طرح جلد از موسسه رویش رسانه در قطع رقعی با ۶۶ صفحه منتشر و به قیمت ۲۰ هزار تومان وارد بازار نشر شده است.

پخش ناگفته‌های سردابه اعجاب انگیز آستان قدس اردهال با موضوع تشرف آیت‌اله مرعشی نجفی از زبان فرزند ارشد ایشان، سخنرانی محسن خسروی نویسنده این کتاب در مورد چگونگی نگارش این اثر، تقدیر از استاد سعید کاظمی- خطاط پوستر نفیس سلطانعلی، اجرای موسیقی سلطانعلی توسط محمد سرجه‌پیما و تقدیر از بازیگران و عوامل نمایش مذهبی آیینی”سلطانعلی نخستین سفیر ولایت” از جمله برنامه‌های این حرکت فرهنگی و هنری در معرفی شخصیت والای فرزند بلافصل امام پنجم بود که به همت فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی برگزار شد.

شایان ذکر است، نمایش”سلطانعلی”به کارگردانی محسن خسروی با نقش آفرینی بهمن صادقپور، احمد صابرطحان، اکبر سعیدی، رضا دلالت، محمد حمیدی شاد، حمیدرضا سهراب زاده، امیرحسین حداد، سعید خسروی، رضا کریمی فینی، محسن آقاقدیری، عباس تیمورزاده، مرتضی پیله‌ور، مرتضی جهانی نژاد، امیر ستاری، عبداله و امید قریبی، یوسف سهراب زاده، عباس گندمی، ایمان مسعودنیا، امید احمدی، زهره استادی و زهرا عرب ازهنرمندان تئاتر کاشان با مساعی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، پاییز سال ۱۳۹۵ در فرهنگ‌سرای ارسباران تهران و تالارفرهنگ کاشان و همزمان با ایام قالیشویان در مشهد اردهال کاشان به روی صحنه رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.