×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کتابخانه تخصصی مدیریت شهری بازگشایی شد

همزمان با آغاز به کار مجدد کتابخانه آیت‌اله مدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، کتابخانه تخصصی مدیریت شهری نیز با حضور مدیران، مسئولین شهری و چهره های فرهنگی در مجتمع فرهنگی و هنری شهر این سازمان گشایش یافت.

عامرنیوز: رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان استفاده از کتاب را یک ضرورت برای جامعه کنونی دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، متاسفانه امکان حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه آیت الله مدنی کاشانی فراهم نبود که هم اکنون این موضوع میسر شده است.

محمدحسین واحدیان با اشاره به بازگشایی کتابخانه تخصصی مدیریت شهری در کنار کتابخانه آیت الله مدنی ابراز داشت: از مجموع شش هزار جلد کتاب موجود در این کتابخانه بیش از ۵۰۰ جلد در مرحله نخست اختصاص به موضوع مدیریت شهری داده شده است.

وی با بیان اینکه، کتاب باعث سرزندگی و هویت بخشی به شهروندان و حفظ ارتباط موثر با مدیریت شهری می‌شود، گفت: این موضوع باعث افزایش مشارکت‌های مردمی بین شهروندان و مدیریت شهری می‌شود.

رئیس سازمان با اشاره به انجام پروژه‌های مختلف در فضای کالبدی شهر افزود: بحث سرزندگی، پویایی و هویت بخشی ممکن است در فضای کالبدی رخ ندهد و از این رو با توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توان به این مهم رسید.

واحدیان با بیان اینکه کتاب می‌تواند یک اندیشه ناب را به خواننده منتقل کند، افزود: با نهادینه کردن فرهنگ مطالعه شهروندان هم با حقوق خود آشنا و هم نگاهی مثبت به موضوع مطالبه‌گری خواهند داشت.

شایان ذکر است آغاز به کار مجدد کتابخانه آیت‌اله مدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و بازگشایی کتابخانه تخصصی مدیریت شهری در مجتمع فرهنگی هنری شهر یکی از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی سازمان بود که همزمان در هفته کتاب و کتابخوانی با تلاش مدیریت فرهنگی و هنری سازمان رقم خورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.