×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کاشت نهال زندگی توسط کودکان کاشانی

فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، همزمان با روز درختکاری تلاش کرد تا با برگزاری برنامه”نهال زندگی” در پارک ملت، کودکان را به اهمیت توجه به طبیعت و مراقبت از گیاهان و درختان تشویق کند.

پایگاه خبری عامرنیوز : مدیر عامل سازمان  گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درخت و درختکاری ویژه برنامه ای با عنوان”نهال زندگی”به همت فرهنگ سرای معراج این سازمان و با همکاری شهرداری منطقه یک (بافت تاریخی، فرهنگی) و سازمان پارک ها و فضای سبز  شهرداری در پارک ملت کاشان برگزار شد.

مرتضی والی زاده اظهار داشت: در برنامه”نهال زندگی”کودکان ضمن تجربه حضور در  فضایی شاد و صمیمی یاد گرفتند  که چگونه در نگهداری از درختان و فضای سبز تلاش کنند.

وی افزود:  برنامه”نهال زندگی” به منظور حفظ محیط زیست، ارتقاء فرهنگ شهروندی، آشنایی با نحوه کاشت نهال و توجه بیشتر به گل ها و گیاهان اجرا شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: کودکان و دانش آموزان شرکت کننده در برنامه”نهال زندگی”به پای سخنان محمد حسین واحدیان مدیر منطقه یک شهرداری (بافت تاریخی، فرهنگی) در خصوص فواید درخت و کاشت آن، مزایا و تاثیرات مثبت ایجاد فضای سبز و نحوه مراقبت و مواظبت از این نعمات الهی نشستند.

والی زاده یادآور شد: در جشن”نهال زندگی”برنامه های فرهنگی هنری  با موضوع درخت و درخت کاری از قبیل نمایش،  نقالی، دکلمه و سرود اجرا شد و کودکان با در دست داشتن  پلاکاردهایی با مضامین درخت و درخت کاری با همراهی مسئولین  شهرداری و شهردار منطقه یک با کاشت نمادین درخت این روز را گرامی داشتند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.