×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

چهار شهید کاشانی در پی حادثه تروریستی تکفیری ها

در پی حادثه تروریستی انفجار اتوبوس پاسداران در جاده خاش-زاهدان چهار پاسدار و بسیجی از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به شهادت رسیدند.

پایگاه خبری عامرنیوز : در این حادثه تروریستی ستوان یکم پاسدار ابوالفضل موسوی و بسیجی سید ثار الله موسوی از گردان۱۱۵ امام حسین(ع) کاشان، ستوان یکم پاسدار ابراهیم صیادی از گردان۱۱۶ امام حسین(ع) راوند و سرگرد پاسدار میثم عبد الله زاده از گردان۱۱۷ امام حسین(ع) آران و بیدگل به شهادت رسیده  و بسیجی ابوالفضل مشتاق از گردان۱۱۷ امام حسین(ع) آران و بیدگل در این حادثه زخمی شده است.

بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو وانت حامل موادمنفجره در کناراتوبوس پاسداران تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران شهید و مجروح شدند.

*تکمیلی

امروز شنبه ۲۷ بهمن مراسم استقبال از شهدا از ساعت ۲۰ امشب از میدان بسیج آغاز خواهد شد و کاروان شهدا از میدان بسیج به طرف میدان امام خمینی (ره) و در ادامه به طرف میدان کمال الملک و سپس به طرف سپاه کاشان با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار می‌شود.

همچنین فردا یکشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهیدان بسیجی سید ثارالله موسوی، پاسدار شهید ابوالفضل موسوی و پاسدار شهید ابراهیم صیادی از سپاه کاشان به طرف میدان کمال الملک برگزار خواهد شد.

مراسم یادبود دوشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ بعد از ظهر در سالن ورزشی بنیاد شهیدان کاشان واقع در خیابان امام خمینی (ره) کاشان برگزار خواهد شد.

  • اخبار تکمیلی اضافه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.