×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

چهارمین تولد سه قلوهای کاشانی

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان : چهارمین سه قلوهای کاشانی در سال جاری ، در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان متولد شدند.
عامرنیوز : دکتر ابوالفضل شجاعی رییس بیمارستان گفت : صبح روز چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ ، مادر ۲۹ ساله کاشانی در زایمان اول خود و درهفته سی و هفتم حاملگی خود، سه قلوهای خود را در اتاق عمل این بیمارستان با سلامت کامل به دنیا آورد.
دکترشجاعی با بیان اینکه این عمل توسط خانم دکتراقبال، متخصص زنان و زایمان انجام شده است، افزود: ۲ نوزاد پسر با وزن دو کیلو و نوزاد دختر با وزن یک کیلو و ۶۰۰ گرمی این مادر به روش سزارین چشم به جهان گشوده اند که حال عمومی مادر و هر سه نوزاد مساعد می باشند .
ایشان ضمن تشکر از کادردرمانی بخش های زایمان و NICU این مرکز و با اشاره به این که این بخش ها از جمله بخش های غیرکرونایی بیمارستان بوده اند گفت : همشهریان و مادران باردار منطقه می توانند بدون هیچ نگرانی از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شوند و با اطمینان کامل خدمات درمانی خود را با بهترین کیفیت دریافت نمایند.
خاطر نشان می گردد از ابتدای سال جاری تا کنون ، ۵۱۰ نوزاد در این مرکز متولد شده اند که ۲۷۱ مورد زایمان بصورت طبیعی و ۲۱۵ مورد بصورت زایمان سزارین در این مرکز انجام شده است که ۴ مورد این زایمان ها سه قلو و ۱۱ مورد آن دوقلو بوده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.