×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پیام معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

پیام معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم

عامرنیوز :

باسلام و احترام
درود بر آخرین پیامبر راستی و درستی که بر صفت‌ ” اِنّی بُعِثتُ مُعَلِّماً ” در جامعه بشری طلوع کرد و رسالت آسمانی اش آموزش مکارم اخلاق بود.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت متفکر و فیلسوف فرزانه شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهنگ سازی است که در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.
امسال بزرگداشت مقام معلم با حس خاصی همراه است چون در بحران شیوع کرونا جامعه، گونه دیگری از حضور شما عزیران بر سر صحنه تعلیم و تربیت را تجربه کرد. گرچه شیوع کرونا شما را از حضور فیزیکی در کلاس های درس دور کرده بود، اما از پنجره تک تک خانه ها وارد شدید و موجودی خود را عاشقانه و سخاوتمندانه تقدیم فرزندان این سرزمین کردید، شکوه ایثار یکایک شما را می ستایم.
بدون شک خدمت صادقانه شما فرهنگیان عزیز ورای نگاه تنگ ما زمینیان خاک، در پیشگاه حضرت ذوالجلال و الاکرام پاداش بزرگی دارد. اینک در آستانه ۱۲ اردیبهشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری و همه شهدای راه علم و حقیقت و روز معلم، به حکم وظیفه و به مصداق ” “مَن عَلَّمَنی حّرفاً فَقَد صَیّّرَنی عّبدَاً ” از تلاش مقدس شما در مسیر برافروختن چراغ دانایی و آگاهی، در دیار مومنان، تقدیر و سپاسگزاری می کنم و شادی و سلامتی شما و خانواده فداکارتان را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.

حسین مقنی
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.