×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پروژه های هفدهمین هفته چلچراغ توسعه کاشان اجرایی می شود

پروژه‌های هفدهمین هفته چلچراغ توسعه شامل افتتاح و بهره‌برداری از بوستان، گلخانه، کلینیک و نمایشگاه و آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پارک شهری انجام می شود.

عامرنیوز : مهدی بذرافشان بهره‌برداری از بوستان ارغوان را خاطرنشان کرد و افزود: این پروژه با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع پس از اجرای فضای سبز، مجموعه بازی کودکان، بلوک فرش و جدول‌گذاری در خیابان سردار شهید قاسمیه (انتهای بلوار بعثت) واقع شده است.

وی، به افتتاح نمایشگاه گل و گیاه نیز اشاره و عنوان کرد: این نمایشگاه در حکمت ۵۷ بلوار قطب راوندی تا ۱۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی دائر است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از افتتاح کلینیک گیاه پزشکی نیز خبر داد و گفت: این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال در بلوار امام رضا(ع) روبروی فروشگاه یاس به بهره‌برداری می‌‌رسد.

بذرافشان، همچنین با اشاره به بهره‌برداری از گلخانه تولید و تکثیر گیاهان زینتی، هزینه اجرای آن را ۲.۵ میلیارد ریال ذکر و محل اجرای آن را جنب پارک لاله در بلوار شهدا عنوان کرد.

به گفته وی، بهره‌برداری از میدان سیلک و معابر اطراف آن پس از اقداماتی نظیر آسفالت، نصب المان، جدول‌گذاری …با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال در این هفته صورت می‌گیرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، مجموع ارزش ریالی پروژه‌های چلچراغ توسعه در هفته هفدهم را ۵۸.۶ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های این هفته چلچراغ توسعه روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۲:۳۰ به ترتیب در بوستان ارغوان، محل اجرای پارک الهیه و همچنین مکان برگزاری نمایشگاه گل و گیاه برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.