×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پایتخت گل محمدی مست از  عطر شمیم رضویعامرنیوز : خادمین حرم رضوی در حالیکه پرچم سبز رضوی را بر روی دست گسترده بودند با طنین نقاره خانه وارد یادمان گلزار شهدای گمنام قمصر پایتخت گل و گلاب ایران شدند.

طنین انداز شدن نوای دلنشین نقاره خانه همزمان با پخش السـلام ای خـادمـان درگـه سـلطان تـوس در لحظه ورود خدام ناخودآگاه آسمان چشمت را بارانی می کرد و مروارید اشک دلت را از این همه شور و شعور و شکوه رضوی صیقلی می داد.

خدام حرم رضوی با نگه داشتن پرچم سبز رضوی بر سر مزار شهدای گمنام و اهدای شاخه های گل سرخ بر روی قبر این مردان مرد قاب زیبایی از شکوه و عزت و ایثار حماسی شهدا با محبت علوی را بر طاقچه دلت پرتو افشانی می کرد.

نوازش گیسوی مواج و روح بخش نسیم شبانه هم این همه زیبایی و شادی و نشاط معنوی را مضاعف کرد آنچنان که تو حس می کردی وسط صحن سقاخانه رو به ایوان طلا دست به سینه سلام می دهی.

بعد از ادای احترام و گل افشانی کاروان زیر سایه خورشید بر سر مزار شهدای گمنام خدام در جایگاه روبروی تعدادی محدود از شهروندان قمصری که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نشسته بودند مستقر شدند.

نغمه گوش نواز مدیحه سرایی مداح کاروان جواد جمشیدی دربان کشیک پنجم حرم رضوی و سخنرانی حجت الاسلام سید حسن میری موسوی روحانی کاروان از کرامات رضوی به شهید علی فتحی که اذن شهادت و رضایت مادرش را برای اعزام به جبهه از امام رضا علیه السلام گرفت درس توسل و دینداری با محبت علوی را به تو می آموخت.

توزیع نمک و نبات رضوی نیز توسط علی اصغر فانی فراش کشیک هفتم و وحید متقیان فراش کشیک پنجم آستان قدس رضوی بین شهروندان جسم و جانشان را بیمه کرد و برکت سفره هایشان شد.

اهدای سفر مشهد مقدس به ۹ زائر اولی و پخش عهدنامه دوستی و رفاقت با یک شهید از شهدای قمصر با حضور خدام حرم رضوی نیز عشقبازی و نشاط معنوی ضیافت جشن مردمی زیر سایه خورشید را هویتی از جنس نور و ایمان شهادت بخشید.

حسن ختام این جشن مردمی زیر سایه خورشید در پایتخت گل سرخ ایران نیز با قرائت سلام و دعای خدام حرم رضوی با مهر به تو از دور سلام ثبت شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.