×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هوشیاری گشت پلیس  و کشف اقلام ۱۲ میلیاردی

فرمانده انتظامی کاشان گفت: هوشیاری و سرعت عمل مأموران کلانتری ۱۱ باعث انهدام باند سارقان منزل و اماکن کارگاهی شد.عامرنیوز :سرهنگ ستاد حسین بساطی  با اعلام این خبر اظهار داشت : مأموران کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید حین گشت زنی هدفمند در حوالی شهرک فتح المبین به یک دستگاه موتورسیکلت به سرنشینی دو نفر جوان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: مأموران؛ موتورسیکلت را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و در بررسی‌ها متوجه سرقتی بودن وسیله نقلیه شدند و بلافاصله مراتب را در دستور کار خود قرار داده و متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی های اولیه در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی وقتی با شواهد و مدارک مستند پلیس مواجه شدند اعتراف کردند که پس از انجام سرقت موتورسیکلت قصد سرقت از اماکن کارگاهی شهرک فتح المبین را داشتند که در ادامه دستگیر شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و رسیدگی به این پرونده متوجه فعالیت یک باند ۹ نفره سارقان منزل و اماکن کارگاهی و فروش اموال مسروقه به یک نفر مالخر شدند و بلافاصله طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و در یک عملیات پلیسی کلیه متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ بساطی در پایان با اشاره با اعتراف متهمان به ۲۳ فقره سرقت منزل، اماکن کارگاهی و خصوصی خاطرنشان کرد : کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلامی که تاکنون از مخفیگاه سارقان و مالخر کشف شده حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است که تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.