×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپرت برگزار گردید

همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپورت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امیرکبیر برگزار گردید.

پایگاه خبری عامرنیوز: همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپورت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفره امیرکبیر برگزار گردید.

رئیس هیئت موتوروسواری و اتومبیل رانی شهرستان کاشان گفت: این همایش با حضور ۱۵۰ خودرو کلاسیک، آفرود و اسپرت با حضور در پیست موتورسواری و اتومبیل رانی کاشان به نمایش خودروها و تجهیزات خود نمودند.

ایشان اشاره نمود پیست موتورسواری و اتومبیل رانی کاشان از ۷ سال پیش تحت نظر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی با ۵۰ نفر عضو کار خود را آغاز نموده است.

حمید نجاریان بیان داشت: اتومبیل رانانی از تهران، اصفهان، قم، کرج اراک و پرند در این همایش شرکت نموده اند.

در ادامه همایش سرهنگ پورکاوه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان ضمن خوشامد گویی به مهمانان برنامه آفرود در پیست موتورسواری و اتومبیل رانی کاشان گفت:  کسانی که خودروهای قدیمی که خاطرات خوش ما هستند را بادقت نظر، سلیقه و عاشقانه؛بروز نگه داشته اند؛ کارشان ارزشمند و قابل تحسین است.

سرهنگ پورکاوه اذعان نمودند: راننده خودرو مهمتر از خودرو است و راننده با رفتار خوبش به صورت آگاهانه این زیبایی را برای مردم به نمایش میگذارد.

ایشان افزود: خودرو در کنار راننده هویت واقعی پیدا می کند و با ایجاد تغیرات غیرقانونی باعث ناایمنی و آسیب به خود و بقیه می شود.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت : نگذاریم کسانی بیایند و با چند کار غیرقانونی این کار ارزشمند و زیبا را تحت تاثیر قرار بدهند و باعث بشود مسئولین به این بهانه مانع تردد آنان شوند.

ایشان در پایان افزود: امیدوارم با همکاری شما و به جهت تامین آسایش و امنیت و ارائه خدمت پلیس به جامعه خلاق و هنرمند وظیفه ای را که بر عهده داریم به انجام برسانیم.

همچنین خاندایی معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن تشکر از برگزارکنندگان برنامه؛این همایش را فرصتی جهت کمک و توسعه به گردشگری شهرستان کاشان دانست.

همایش خودروهای کلاسیک و آفرود به همت هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کاشان روز جمعه با حضور ۱۵۰ دستگاه خودرو از شهرهای تهران، اصفهان، قم، کرج اراک و پرند در ورزشگاه ۱۵هزارنفری امیرکبیر برگزار شد.

این همایش با استقبال بی نظیر و گسترده جوانان علاقه مند به رشته ورزشی اتومبیل رانی و اتومبیل های قدیمی و کلاسیک و همچنین خانواده ها همراه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.