×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هرگونه برگزاری برنامه در فضای بسته و سرپوشیده ممنوع است

با توجه به شرایط حاد منطقه و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید بهشتی، محدودیت‌های کرونایی در شهرستان تشدید می شود.عامرنیوز : علی اکبر مرتضایی با توجه وضعیت حاد بیماری کرونا در شهرستان کاشان و منطقه شمال استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط حاد منطقه و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهید بهشتی و عدم امکان پذیرش بیمار جدید، محدودیت های کرونایی در کاشان تشدید می شود.
رییس ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا بیان داشت:ادارات و ارگان های کاشان موظف هستند نیروی انسانی مستقر در اداره خود را به حداقل ممکن رسانده و تا ظرفیت یک سوم کاهش داده همچنین می‌بایست پروتکل بطور کامل اجرایی و به متقاضیان بدون ماسک خدمات دهی متوقف شود و در صورت بی توجهی به این قانون با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
رییس شورای تامین شهرستان کاشان تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود مراجعه خود را به ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و ارگان های مختلف کاهش داده و حتی المقدور فقط برای موارد بسیار ضروری به ادارات مراجعه نمایند و یا امورات اداری خود را برای هفته های آتی پیگیری کنند و همچنین برای امور بانکی خود از سرویس های اینترنت بانک و همراه بانک و … انجام دهند.
فرماندار ویژه شهرستان کاشان در ادامه افزود: از کلیه بانک های عامل شهرستان درخواست مساعدت کامل با مردم و همچنین تسریع در انجام امور بانکی ضروری و همچنین ضرورت دارد تا حد امکان از برگشت چک های آن بخش از اصناف که مجبور به تعطیلی هستند، خودداری نمایند تا مردم در شرایط محدودیت ها و جولان کرونا نگران برگشت شدن چک های خود نباشند.
رییس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: هرگونه برگزاری برنامه در فضای بسته و سرپوشیده اکیدا ممنوع بوده و فعالیت تالارهای جشن و عروسی، باشگاه های ورزشی و … طبق دستورالعمل اقدام به غیرآن تخلف است و با توجه به عید سعید غدیرخم برپایی و استقرار ایستگاه های صلواتی و توزیع نذورات نباید در سطح شهر صورت بگیرد.
مرتضایی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی شهرکاشان طی روزهای آینده، بیان داشت: از امروز تیم های بازرسی ویژه تحت نظر مستقیم فرماندار جهت نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های وضعیت حاد قرمز ایجاد شده و فعالیت خود را آغاز می‌کنند و بر اساس دستورالعمل های اعلام شده با تخلفات برخورد و مستقیماً نسبت به پلمب و تعطیلی مکان ها از سوی دستگاه های نظارتی و قضایی اقدام می کنند.
رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان در خصوص حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا به دلیل تعطیلی نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از کلیه صنوف، بازاریان و صاحبان مشاغل که به دلیل ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها دچار مشکل شده اند درخواست داریم با مراجعه به سایت کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات کرونایی اقدام می شود.
رییس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان در خصوص استقرار و تقویت تیم های ایست وکنترل در مبادی ورودی شهر تاکید کرد: از خروج خودرو بومی و ورود خودرو های غیربومی توسط نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج جلوگیری شده و در صورت بی توجهی به قانون، خودروی متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون می شوند و مسوولیت این امر به فرماندهی انتظامی کاشان واگذار شده است.
گفتنی است  جلسه فوق العاده ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری کرونا به ریاست علی اکبر مرتضایی و با حضور حضرت آیت اله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان و تمامی اعضا برگزار و به آخرین وضعیت بیماری در شهرستان و نحوه پذیرش و مداوا در بیمارستان شهید بهشتی تشریح شود و همچنین تیمی از بازرسین ویژه متشکل از دستگاه های انتظامی و نظارتی در بررسی، تهیه گزارش و اعمال قانون تشکیل و اقدامات لازم را به اجرا در خواهند آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.