×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان بهره‌برداری شد

بخش هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان با حضور میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

پایگاه خبری عامرنیوز :مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان روز پنجشنبه در این آیین گفت: بخش هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی این شهرستان، با ارایه خدمات ویژه (VIP)، بالاترین استاندارهای خدمات درمانی همطراز با بهترین بیمارستان‌های کشور را به بیمه شدگان ارایه می‌دهد.
امیررضا آذرنوش با اشاره به اینکه تمامی هزینه‌های درمان و بستری در بخش ویژه بیمارستان شبیه‌خوانی برای بیمه‌شدگان بطور کامل رایگان است، افزود: در این بیمارستان تمامی خدمات زنان و زایمان، نوزادان و نازایی با بهترین امکانات و کادر درمان متخصص و مجرب به بیمه‌شدگان ارایه می شود.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان شبیه‌خوانی مجهز به اتاق‌های ۲ تخته با بهترین تهویه، امکانات، وسایل و تجهیزات جدید، سرویس‌های بهداشتی استاندارد، اتاق ” LDR” (واحدهای تک نفره زایمان طبیعی با حضور همسر و همراه در کنار مادر باردار)، خدمات زایمان بی‌درد، کلاس‌های آمادگی زایمان برای مادران باردار، ارایه بسته‌های آموزشی، غربالگری بیماری‌های زنان و درمانگاه مامایی رایگان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان با اشاره به اینکه ماهانه، افزون بر ۲۰۰ زایمان در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان انجام می‌شود، گفت: ۹۵ درصد کارکنان این مرکز تک تخصصی(بخش زنان و زایمان) را بانوان تشکیل می‌دهند.
آذرنوش با اشاره به اینکه بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان مجهز به مخزن اکسیژن با ظرفیت ۱۰ تُن است ،اظهار داشت: هزینه راه‌اندازی بخش هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان همراه با خرید مخزن اکسیژن،بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.