×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نمایشگاه کاریکاتور روزهای تاریک در نگارخانه کمال الملک افتتاح شد

نمایشگاه کاریکاتور”روزهای تاریک” همزمان با هفته ملی مبارزه با دخانیات (۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه) با حضور مدیران و مسئولان شهری و همچنین مردم در نگارخانه کوشک کمال الملک افتتاح شد.

عامرنیوز : معاون برنامه ریزی فرمانداری کاشان در آیین افتتاح نمایشگاه کاریکاتور”روزهای تاریک” با تاکید بر لزوم آگاهی نسبت به مصرف دخانیات و ضرورت مهارت آموزی نسبت به مسایل مختلف زندگی به کودکان و نوجوانان گفت: توانمندسازی کودکان و نوجوانان و آموزش صحیح مهارت های زندگی از مهم ترین عوامل بازدارنده در مصرف دخانیات و انحرافات اجتماعی است که باید توسط خانواده و مسئولان جدی گرفته شود.
مسعود خاندایی ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به جهت برپایی نمایشگاه”روزهای تاریک”و با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر از جمله عواملی هستند که سلامت روانی اجتماعی کودکان و نوجوانان را تهدید می کند، اظهار داشت: با وجود ۶۰ هزار دانش آموز در این شهر لازم است با طراحی و اجرای برنامه های موثر، زمینه مصونیت کودکان و نوجوانان را در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فراهم کنیم.
در ادامه آیین افتتاح این نمایشگاه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز به نقش دخانیات در ایجاد بیماری ها اشاره و گفت: کاهش مصرف دخانیات به رونق تولید سلامت کمک می کند.
سید علیرضا مروجی از آموزش خود مراقبتی به عنوان مهم ترین مهارت برای توانمند سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نام برد و اظهار داشت: خودمراقبتی در تمام ابعاد سلامت بویژه در زمینه پیشگیری از مصرف دخانیات دارای نقش بسیار مهم و کلیدی است.
معاون هماهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز در مراسم افتتاح نمایشگاه”روزهای تاریک” به تشریح برنامه های این سازمان به مناسبت هفته ملی مبارزه با دخانیات و نقش مدیریت شهری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداخت.
محمد جواد سامانی نژاد با توجه به تغییر ساختار سازمان به برنامه های در نظر گرفته شده در حوزه اجتماعی سازمان اشاره و ابراز امیدواری کرد: تا با هم افزایی نهادهای متولی در سطح شهر همچون معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اداره بهزیستی بتوان گام مهمی در جهت پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی برداشته شود.
شایان ذکر است در این نمایشگاه که به همت فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برپا شده ، ۲۰ تابلو کاریکاتور از هنرمندان کاشان در ابعاد ۷۰*۵۰ با موضوع پیشگیری از مصرف دخانیات تا ۳۰ خرداد ماه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.