×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برپایی نمایشگاه نقاشی توانیاب هنرمند کاشانی

نمایشگاه نقاشی توانیاب هنرمند کاشانی، فضه ریاضی مقدم در کوشک کمال الملک برپا می شود.

عامرنیوز: مرتضی والی زاده ضمن دعوت از علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: این روزها اگر به کوشک کمال الملک در میدان کمال الملک سر بزنید با آثار نقاشی و کار روی چوب بانوی هنرمند کاشانی در نمایشگاهی با عنوان”بی بال پریدن” روبرو می شوید.

وی افزود: در این نمایشگاه که سومین تجربه کار انفرادی فضه ریاضی مقدم است، ۴۲ اثر با موضوع آلاینده های زیست محیطی، طبیعت بکر، کوچه باغ، حیوانات، گل و منظره که با کمک لب و دندان به تصویر کشیده شده جهت تماشا و فروش به معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل سازمان، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه موضوعات اجتماعی و توانمندی های توانیابان، رشد دیدگاه همدلی و ارزش های مثبت فرهنگی و نیز آشنایی با موفقیت های هنری و اجتماعی این هنرمند عنوان کرد.

والی زاده خاطر نشان کرد: تلاش ما در سازمان این است که بتوانیم در راستای حمایت از ظرفیت توانیابان در جامعه بستری را برای بیشتر دیده شدن آن ها و به نوعی نشاط اجتماعی در این افراد ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه”بی بال پریدن” به کوشش مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان زیبا سازی شهرداری دائر و تا ۱۷ آبان ماه در کوشک کمال الملک پذیرای دوستداران هنر و بازدید کنندگان است، یادآور شد: مراسم افتتاحیه و آغاز به کار این نمایشگاه پنج شنبه ۹ آبان ماه از ساعت ۶ عصر با حضور خانواده فضه ریاضی مقدم، مسئولین شهری، جامعه هنری و توانیابان کاشان برگزار می شود.

شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا تاریخ اعلام شده همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۵ عصر تا ۹ شب به کوشک کمال الملک مراجعه کنند.

گفتنی است فضه ریاضی مقدم متولد سال ۱۳۷۱ کاشان و دارای مدرک دیپلم علوم انسانی است که سال ۱۳۸۴ در حادثه رانندگی از ناحیه گردن، قطع نخاع شده و در زمینه نقاشی رنگ روغن، تئاتر ، نقاشی روی چوب و فعالیت در گروه سرود توانیاب ستارگان مهر نیز پیشرفت خوبی داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.