×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نرخ جدید انواع نان در شهرستان کاشان تعیین شد

نرخ جدید انواع نان در واحدهای یارانه پز، نیمه یارانه ای و آزاد پز در سطح شهرستان کاشان تعیین شد.

عامرنیوز : در سومین جلسه کارگروه فرعی مدیریت و هدایت ویژه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان و با عنایت به مکاتبه سازمان محترم صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و در راستای اجرای مصوبات جلسه کمیته کارشناسی آرد و نان با دستور کار تعیین قیمت انواع نان، به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان و با حضور رئیس صنعت، معدن و تجارت، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی، سرپرست ذخیره سازی غله و خدمات بازرگانی، نماینده اتاق اصناف، رئیس و نایب اتحادیه صنف نانوایان و نمایندگان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در فرمانداری کاشان تشکیل شد.

تاثیر تمامی عوامل موثر در قیمت تمام شده انواع نان از جمله سطح فعالیت واحد های نانوائی بر مبنای میانگین تخصیص آرد ،مواد اولیه، حقوق و مزایای کارگران و تمامی هزینه های سربار از جمله هزینه حمل آرد در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نظر کارشناسی تمامی اعضای کار گروه پیرامون آنالیز نرخ کارشناسی هر عد قرص نان، بررسی و موارد ذیل به تصوب رسید :

  • قیمت انواع نان یارانه ای از محل تامین گندم یارانه دار با نرخ هر کیلو گرم ۶۶۵۰ ریال بر اساس آنالیز قیمت کارشناسی ،و نیز قیمت انواع نان نیمه یارانه پز با تامین آرد از محل تامین گندم ،با منشاءقیمت هر کیلو گرم ۹۰۰۰ ریال به شرح جداول پیوست تصویب شد.
  • مقرر گردید آرد سایر رسته های پخت از جمله بربری ،سنگک و نیمه حجیم در صورت تبدیل از وضعیت گندم ۶۶۵۰ ریالی به ۹۰۰۰ ریال ، قیمت های مورد عمل بر اساس قیمت نان نیمه یارانه ای اعمال گردد.
  • ضمنا پخت متعارف نان در همه رسته ها به صورت نان ساده می باشد.

  شایان ذکر است، اتحادیه صنف نانوایان موظف است در اسرع وقت نسبت به تهیه و نصب نرخ نامه در واحد های صنفی تحت پوشش اقدام و در زمینه اصلاح و درج اوزان و قیمت مصوب انواع نان ،رعایت دستور العمل های بهداشتی وسایر ضوابط هماهنگی و اقدام لازم را بعمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.