×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نخستین پل موتورسوار در کاشان به بهره‌برداری رسید

نخستین پل موتورسوار در بلوار شهیدان بارفروش با ۲۰ میلیار ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

عامرنیوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان، با اشاره به بهره‌برداری از پل ایمن عابر و موتورسوار در بلوار شهیدان بارفروش (کمربندی) طول آن را حدود ۶۵ متر ذکر کرد و گفت: برای اجرای پروژه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

حمیدرضا بخشنده‎فر، هدف از اجرای نخستین پل موتورسوار در کاشان را کاهش سوانح و حوادث عنوان کرد و افزود: بلوار کمربندی در حال حاضر در قالب محور ترانزیت شمال به جنوب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که بر اساس طبقه‌بندی عملکرد معابر شهری در طرح‌های جامع و تفصیلی به عنوان محور شریانی درجه یک تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه سرعت وسایل نقلیه در اینگونه محورها حداقل ۷۰ کیلومتر بر ساعت است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرعت بالا یکی از عوامل شناخته شده تصادفات محسوب می‌شود بنابراین به منظور حفظ امنیت و جان عابرانی که قصد تردد عرضی از محور کمربندی را داشته باشد ایجاد چنین پلی ضروری به نظر می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با یادآوری وجود پل باربند در زیر جاده کمربندی به عنوان محلی برای عبور کشاورزان و موتورسواران در گذشته افزود: به مرور این پل از بین رفته و طبیعتاَ مشکلاتی برای این دسته از شهروندان ایجاد کرد بنابراین در طراحی پل جدید، علاوه بر عابرین، موتورسواران نیز مدنظر قرار گرفتند و پل با کاربری موتورسوار و عابر پیاده طراحی و اجرا شد.

بخشنده‌فر ارتقای ضریب ایمنی عبور و مرور علاوه بر تسهیل در ترددها را به عنوان یکی از وظایف این معاونت یادآور شد و بر استمرار این رویکرد در مدیریت شهری تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.