×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نخستین مسابقه خانوادگی دومینوهای شهروندی در کاشان اجرا می شود

برای نخستین بار در کاشان مسابقه دومینوهای شهروندی ویژه خانواده ها برگزار می شود.

عامرنیوز : مرتضی والی زاده با بیان اینکه مسابقه خانوادگی دومینوهای شهروندی در کاشان در ادامه پویش “نه به پلاستیک” اجرا می شود، افزود: فرهنگ سرای معراج با همکاری خانه فرهنگ علم و خلاقیت، اقدام به برگزاری این مسابقه در روز جمعه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۵ عصر در سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ کرده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه ثبت نام و شرکت در این مسابقه رایگان است تشریح کرد: موضوعی که ما از برگزاری این رقابت هیجان انگیز، شاد و به یاد ماندنی دنبال می کنیم، علاوه بر تلاش برای اینکه روز بسیار شاد و مفیدی برای خانواده ها رقم بزنیم، بیان اهمیت حفظ محیط زیست با کاهش مصرف پلاستیک و جایگزینی کیسه های پارچه ای و کاغذی در میان خانواده ها است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی کاشان با اعلام اینکه خانواده های علاقه مند تا پنج شنبه ۲۸ شهریورماه می توانند با مراجعه به خانه فرهنگ علم و خلاقیت واقع دربلوار مطهری روبروی بانک ایران زمین دراین رویداد ثبت نام کنند، یادآور شد: خانه علم و خلاقیت به خانواده های شرکت کننده پیش از شروع مسابقه آموزش های لازم را خواهد داد.

والی زاده در ادامه افزود: در پایان رقابت در مسابقه خانوادگی دومینوهای شهروندی در کاشان به تیم های برگزیده هرتیم متشکل از اعضای یک خانواده جوایز نفیسی اهدا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.