×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مهلت ارسال آثار و شرکت در فراخوان شعر سرود کاشان تمدید شد

دبیر شورای هنری کاشان گفت: ۲۰ دی ماه آخرین فرصت شرکت در فراخوان”شعر سرود کاشان”است.

عامرنیوز : بهنام اعتمادی مدیر فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه فراخوان شعر سرود کاشان منتشر شده است و شاعران و ترانه سرایان تا ۳۰ آذرماه فرصت داشتند که در این فراخوان ثبت نام کنند، افزود: با اعلام روابط عمومی شورای هنری شهرداری کاشان این مهلت تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

وی تشریح کرد: تغییر زمان‌بندی مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی ادبی به درخواست‌ مکرر علاقمندان برای تمدید مهلت ارسال آثار بوده است و شاعران و ترانه سرایان می توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی رویدادهای دائمی فرهنگی و هنری کاشان واقع در بلوار دانشجو، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ارسال کنند.

دبیر شورای هنری کاشان با اشاره به اینکه هر شاعر می تواند با ارسال بیش از یک اثر در فراخوان”شعر سرود کاشان”شرکت کند، خاطر نشان کرد: علاوه بر تقدیر، نفرات اول تا سوم این رقابت هدایای ارزنده ای دریافت خواهند کرد.

اعتمادی با توجه به اینکه شعر به عنوان یک هنر و جایگاه ویژه در معرفی هرچه بهتر کاشان تاثیرگذار است، لزوم خوانش شعر در جامعه، کشف و پرورش بیش از پیش استعدادهای ادبی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با فرهنگ و تمدن کاشان و نیز ترغیب شاعران و ترانه سرایان در سرودن و نگارش شعر سرود کاشان را از جمله اهداف انتشار این فراخوان ذکر کرد.

گفتنی است شورای هنری در راستای توجه به هنرمندان و بهره‌مندی از حضور آن‌ها در مباحث مدیریت شهری تشکیل شده است و شهردار کاشان به عنوان رئیس این شورا است.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.