×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مهر پایان بر مهر تابستان زده شد

مسابقه داستان‌نویسی “مهر تابستان” که به مناسبت ۱۸ تیر ماه، روز ملی ادبیات کودک و نوجوان از سوی فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شده بود با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

عامرنیوز : فرهنگ‌سرای مهر این برنامه را در راستای شناسایی و تشویق کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌نویسی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان (۹ تا ۱۵ سال ) برگزار و بعد از رقابت ۲۵ شرکت کننده با ارائه ۶۰ اثر داستانی کوتاه، برگزیدگان را به شرح ذیل معرفی کرد.

در بخش کودک، هیات داوران با انتخاب و تقدیر از زهراسادات یوسف‌زاده برای نوشتن داستان “از ماست که برماست”، هیچ کدام از آثار رسیده را حائز رتبه برتر نداست و داستان”ماجراهای پسر کوچولو و دایناسور” به نویسندگی زهرا جاویدی و “جلوه‌های فرهنگی” به نویسندگی مبینا خداداد به ترتیب به عنوان رتبه دوم و سوم معرفی شد.

در بخش نوجوان این رقابت نیز رتبه اول به سیدمحمدطاها فتوحی با داستان “نقطه پایان”، رتبه دوم به فاطمه عرب‌فرد برای داستان “عروس خانه های ایران” و رتبه سوم به زینب حامی با داستان “غرق شدگان دریای حماقت” تعلق گرفت.

داوری این رویداد فرهنگی ادبی با موضوع جلوه‌های فرهنگی، باستانی و گردشگری کاشان، سبک زندگی بومی و سنتی در کاشان  و موضوع آزاد را تیمی سه نفره متشکل از حسین جندقیان، منیرعسگرنژاد و نرگس حمزه‌ای بر عهده داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.