×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فرماندار ویژه کاشان گفت: برای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان، یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.پایگاه خبری عامرنیوز :فرماندار ویژه کاشان که در شهر جوشقان قالی برگزار شد با اشاره به  مهاجران غیر مجاز افغانستانی  گفت: مهاجران غیرمجاز توسط دستگاههای مربوطه شناسایی، جمع‌آوری و به کشور خود منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به تحولات اخیر افغانستان تصریح کرد:در پی این تحولات، شمار مهاجرت اتباع این کشور به ایران افزایش یافته که بخشی از آنها در شهرستان کاشان ساکن شدند.
زارعی با بیان اینکه اکنون شهرستان کاشان از وجود مهاجران افغانستانی اشباع شده، اظهار داشت: برنامه‌ریزی جمع آوری اتباع بیگانه غیرمجاز، توسط نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه‌های دیگر در دست اقدام است.
فرماندار ویژه کاشان با تاکید بر اینکه آمار مهاجران افغانستان توسط دستگاه‌های مربوطه رصد می‌شود، گفت: مهاجران غیرمجاز در این شهرستان به صورت روزانه یا هفتگی به مرکز استان انتقال و در نهایت از مرز خارج می‌شوند.
وی در خصوص طرح ممنوعیت اقامت اتباع بیگانه در کاشان، خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان‌ها بخاطر حساسیت موجود، ممنوعیت و یا محدودیت‌هایی برای مهاجران و اتباع بیگانه اعمال می‌شود که در این خصوص نظرها و گزارش‌های کارشناسی این شهرستان به صورت شفاف و مکتوب به استان اعلام شده است.
زارعی یادآور شد: فرمانداری ویژه کاشان در خصوص مهاجران افغانستان به صورت منظم رصدها و پایش‌هایی انجام می‌دهد و موضوع‌ را به استان اعلام می‌کند.
وی شمار مهاجران افغانستانی مجاز در کاشان را  ۲۳ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: نزدیک به ۱۲ هزار نفر غیرمجاز در این شهرستان اقامت دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.