×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مسجد آغازگر کاشان را در تعطیلات نوروزی ببینید

مسجد آغازگر کاشان را در تعطیلات نوروزی ببینید.

عامرنیوز: بروشور پنج لت راهنمای آثار تاریخی کاشان با عنوان شهر ملی نساجی سنتی و چهارمین پایتخت کتاب ایران ( که سال گذشته بوده است) و احتمالاً با شعار دیار احترام به سال ۱۳۹۸ توسط حوزه گردشگری و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان با اسپانسری یک شرکت فرش که با همراه داشتن بروشور و خرید از آن شرکت بلیط کنسرت هدیه می دهد در تیراژ مسلماً بالایی جهت مسافران نوروزی تهیه و چاپ شده است که جا دارد موارد ذیل که قطعاً بارها توسط اسپانسر و شهرداری مورد نطارت قرار گرفته را عرض کنم.

۱-غلط های املایی و تایپی فراوانی که در بروشور وجود دارد را نمی شود دست کم گرفت. سرهم نویسی، نیم فاصله، نقطه، ویرگول و …از جمله موارد هستند.

۲-وقتی بروشور به یک زبان ارائه می شود و جهت مسافران داخلی است چه نیازی است از اسامی انگلیسی استفاده بشود که حتی راحت ترین لغت ها که اسامی اماکن می باشد را حتی نادرست و اشتباه بنویسیم که البته از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان بعید است.

آقابزرگ، بروجردی ها و سیلک؛  فقط اسم هستند که کافی است فینگلیش نوشته بشوند.

۳-جدای از موارد گفته شده اطلاعات غلطی است که در بروشور ارائه شده است و مسلماً به اعتبار شهرداری کاشان مسافر اعتماد کامل به مطالب می کند و آن را مرجع اطلاعات خویش و نقل های سینه به سینه و داستان های مسافرتش به کاشان در بین اقوام و دوستان میداند.

۴- عدم تناسب تصاویر با موضوع مورد اشاره شده؛ مطلب بعدی است که بهتر است مورد توجه قرار گیرد و نیز قانون کپی رایت و درج نام عکاس نیز در تصاویر و بروشور مشاهده نمی شود.

۵- با جمع بندی و نسبت گیری آمار ارائه شده از کمیته استخراج و پرداش آمار و اطلاعات مبنی بر بازدید بناهای تحت نظارت شهرداری از تاریخ ۹۷/۱۲/۲۸ تا ۹۸/۱/۱۱ که شامل خانه بروجردی، طباطبایی،عباسیان و حمام سلطان امیراحمد می شود به عدد ۱۳۲۳۲۲ نفر می رسیم که اگر هر خانواده را میانگین ۴ نفر بگیریم و عدد را گرد کنیم به عدد ۳۰۰۰۰ می رسیم که این بروشور با توضیحات داده شده فوق در بین‌شان پخش شده است.

منتظر توضیحات مسئولین تهیه، چاپ و پخش این بروشور گردشگری هستیم.

 

در اندازه بزرگ ببینید

در اندازه بزرگ ببینید

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.