×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مستند زندگی امیرکبیر در خون ساخته می شود

معاون مدیرکل و رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان از ساخت مستند امیرکبیر در خون خبر داد.
عامرنیوز : مهران سرمدیان با اعلام خبر فوق گفت: مستند امیر کبیر در خون بزودی در کاخ موزه گلستان و باغ فین کاشان تصویر برداری می شود.

وی افزود: این مستند روایتی از زندگانی امیرکبیر و با محوریت بیان ناگفته‌های تاریخی از عزل تا شهادت و دفن پیکر وی با توجه به اسناد موجود و راوی گرایی استاد خسرو معتضد و مهندس سیف الله امینیان می باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان در ادامه گفت: تهیه کننده و کارگردان این مستند سجاد باغ شیخی و تمامی بازیگران و عوامل مستند مذکور از هنرمندان کاشانی می باشند.

گفتنی است این مستند با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و موسسه ناجی هنر و همکاری اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کاشان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اواخر تیر ماه و اوایل مرداد ماه سال جاری تصویربرداری خواهد شد.

رضا نوروزی در نقش امیرکبیر، فاطمه مرصعی در نقش عزت الدوله، محسن توکلی در نقش میرزا آقاخان نوری، مهین احمدی در نقش مهدعلیا، مسعود فدایی در نقش ناصرالدین شاه و شیرین گیوه چین در نقش ماه سلطان خانم نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل این مستند علی اصغر ظهیری تبار و سیده گل آیین علویون نویسندگان، رضا قاسمی مدیر تصویربرداری  مصطفی بهمنی مدیر صدابرداری، ندا مقدم منش طراح گریم، سیدمحمدحسین میردامادی روابط عمومی، سپیده مسلمی نژاد عکاس و مجتبی اخوان مدیر تدارکات و سیدمحمد حسین میرعمادی روابط عمومی می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.