×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

در راستای برگزاری”سومین جشنواره فرهنگ شهروندی”مسابقه و جشن پرواز بادبادک ها با موضوع”زمین پاک و حفظ محیط زیست”در کاشان برگزار می شود.

مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: همزمان با سومین جشنواره فرهنگ شهروندی، مسابقه و جشن پرواز بادبادک ها از ساخت تا پرواز  برای گروه سنی کودک و نوجوان  در روز جمعه ۲۱ اردی بهشت ماه از ساعت ۱۰صبح در پارک بزرگ بام شهر کاشان برگزارمی  شود.

مهدی فخرئی اظهار داشت:این مسابقه با هدف ایجاد شادی و نشاط، شور و هیجان در بین کودکان و نوجوانان و همچنین فراهم آوردن یک روز شاد در محیط باز در کنار خانواده به همت فرهنگ سرای مهر این سازمان برگزار می شود.

وی توجه بیشتر کودکان به فرهنگ سازی و بستر سازی مناسب حفاظت از زمین و محیط زیست را ضروری خواند و یادآور شد: در این مسابقه،امتیازات بر اساس ساخت بادبادک دست ساز، رنگ آمیزی وطراحی، انتخاب الگوی ساخت متناسب ، زمان به پرواز در آوردن بادبادکها، ارتفاع پرواز، ابعاد بادبادک و انجام حرکات نمایشی سنجیده می شود.

مدیر فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: درپایان مسابقه و جشن پرواز بادبادک ها طبق داوری انجام شده به نفرات برتر که بیشترین امتیاز را در پراوج ترین، زیباترین و همچنین پیام درج شده با موضوع”زمین پاک و حفظ محیط زیست” کسب نمایند به عنوان برندگان اصلی مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، مسابقه و جشن پرواز بادبادک ها همراه با اجرای برنامه های شاد،متنوع، مفرح و مسابقات مختلف از جمله برنامه های سومین جشنواره فرهنگ شهروندی کاشان است که از سوی فرهنگ سرای مهر و اداره فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

“سومین جشنواره فرهنگ شهروندی” با  شعار”کاشان شهر پر نشاط”در راستای سیاست های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان پیرامون کیفیت و اثربخشی آموزش های شهروندی و جلب مشارکت شهروندان به منظور کاهش معضلات شهروندی به عنوان یکی از برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که توسط اداره فرهنگ شهروندی وبا همکاری فرهنگ سراهای این سازمان به مدت ۸ روز برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.