×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مسابقات مینی فوتبال محلات کاشان بزرگداشت حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر(ع)

نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات کاشان تحت عنوان «جام ایرانیان» بزرگداشت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) با حضور و رقابت ۱۵ تیم  در چمن مصنوعی بوستان ملل آغاز شد.

عامرنیوز : سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در تشریح این رویداد ورزشی گفت: این رقابت‌ها در رده سنی ۱۵ سال به بالا ویژه آقایان زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی استان و کشور از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی کاشان برگزار می‌شود.

محمدعلی فرجی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۵ تیم در بخش آقایان در قالب ۴ گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر گروه، تیم‌های برتر به مسابقات استانی و کشوری راه می‌یابند، افزود: در نخستین هفته این مسابقات ۷ دیدار با حضور علیرضا عرب بیگی رئیس شورای اسلامی شهر کاشان برگزار شد و تیم‌های دیگر، پنج شنبه ۱۹ مرداد ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۱۴ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد، برگزاری این رقابت‌ها را در راستای هویت بخشی به توانایی‌ها و استعدادهای نوجوانان و جوانان ساکن در محلات و بازگشت شور و هیجان به محلات ذکر کرد و ارتقا نشاط و سلامتی و گسترش و توسعه ورزش همگانی را از اهداف این رویداد ورزشی برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.