×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نخستین مدرسه “دانش‌آموزان با نیاز ویژه” در کاشان گشایش یافت

مراسم افتتاح مدرسه خیرساز زنده یادان احمد و نواب پهلوان فینی برگزار گردید.

عامرنیوز : رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: مدرسه زنده‌یادان احمد و نواب پهلوان فینی با زیربنای ۸۴۰ مترمربع ساخته شده است.

ایشان بیان کرد: تعدادی دانش‌آموزان نابینا  در مدرسه‌های معلولان جسمی حرکتی تحصیل می‌کنند که در ساعات زنگ تفریح با مشکل روبه‌رو می‌شوند.
مقنی همچنین به فقدان سالن ورزشی ویژه این دانش‌آموزان در شهرستان کاشان اشاره کرد و چاره‌اندیشی خیرین مدرسه‌ساز را خواستار شد.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان تاکید کرد: هیچ‌گاه نباید نیاز به امنیت و محبت دانش‌آموزان با نیاز ویژه فراموش شود، زیرا این دانش‌آموزان به تایید شدن و احترام واقعی احتیاج دارند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه پراکندگی این گونه مدرسه‌ها افزایش یافته و به دغدغه‌ای برای خانواده‌های آنان تبدیل شده است گفت: پنج هزار و ۷۴ نفر دانش‌آموز با نیاز ویژه در ۸۰۰ کلاس در استان به تحصیل اشتغال دارند که سه هزار و ۷۰۰ نفر آنها در مدارس عادی هستند.
محسن الماسی این تعداد دانش‌آموز را برابر یک هجدهم جمعیت دانش‌آموزی استان اصفهان عنوان کرد و افزود: ۱۱۰ مدرسه خاص ، ۱۸۰ مدرسه ضمیمه و ۳۶ کلاس در مدرسه‌های عادی برای دانش‌آموزان با نیاز ویژه وجود دارد که بیش از ۷۰ درصد آنها نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.