×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

از ظرفیت خیرین در حوزه محیط زیست هم استفاده شود

فرماندار کاشان به لزوم توسعه گردشگری محیط زیستی در منطقه کاشان تاکید کردند.

عامرنیوز : علی اکبر مرتضایی در نشست با مدیر و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست کاشان با اشاره به لزوم افزایش تلاش برای حفظ محیط زیست گیاهی و حیات وحش کاشان اظهار داشت: لازم است به این منظور همیاران محیط‌بان در روستاها و شهرهای اطراف محیط مناطق حفاظت شده آموزش های لازم را ببینند.

وی با بیان اینکه لازم است ارتباط موثری هم با دانشگاه و مراکز علمی در راستای تحریر پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی درباره حوزه های مختلف محیط زیستی شهرستان کاشان انجام شود، ابراز داشت: این پروژه های تحقیقاتی باید بر اساس نیازهای زیست محیطی منطقه باشد.

فرماندار ویژه کاشان ضمن لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در موضوعات محیط زیستی تصریح کرد: محیط زیست موضوعی است که ارتباط مستقیم با زندگی آیندگان خواهد داشت و از این رو نباید به آن بی توجه بود.

وی با اشاره به اینکه لازم است ظرفیت های گردشگری در حوزه محیط زیست توسعه پیدا کند، افزود: با اشاره به تدوین تقویم گردشگری در کاشان که برای اولین بار در ایران انجام شد لازم است تا حوزه محیط زیست هم در این تقویم وارد شود.

مرتضایی افزود: در تلاش هستیم تا خواسته های فعالین و محیط بانان محیط زیست کاشان از جمله احداث پاسگاه و موزه منابع طبیعی را تا به نتیجه رساندن آن پیگیری کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.