×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

قیمت جدید شیر هر کیلو ۲۸ هزار ریال تعیین شد

قیمت جدید شیر به تصویب رسید.

عامرنیوز : مسعود خاندایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، در جلسه کارگروه تنظیم بازار از تصویب قیمت یکسان شیر در سطح شهرستان خبر داد.

مسعود خاندایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، در پایان جلسه کارگروه تنظیم بازار از تصویب قیمت یکسان شیر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به گرایش شهروندان به خرید شیر فله از مغازه های لبنیاتی و از طرفی تنوع در قیمت ها، در این کارگروه در خصوص تثبیت قیمت شیر فله تصمیم گیری شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان افزود: قیمت شیر فله با کیفیت، تحت نظارت شبکه دامپزشکی و معاونت های غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، به قیمت یکسان برای مصرف کننده از قرار هر کیلو ۲۸ هزار ریال تعیین شد.

خاندایی در مورد توزیع سایر کالاهای اساسی نظیر شکر و لاستیک خودرو نیز گفت:مقرر گردید نظر به افزایش مکان های توزیع؛  با اطلاع رسانی عمومی، مکان های اعلامی که سهمیه دولتی دارند از توزیع و فروش شکر آزاد خودداری کنند.

معاون فرماندار یاد آور شد که قیمت هرکیلو شکر ۳۴ هزار ریال می باشد و افزود: بر اساس مصوبه این جلسه و در صورت تکرار تخلف و جرم اقتصادی از سوی متخلفین، اداره تعزیرات حکومتی با قاطعیت، برای  پلمپ و نصب بنر تخلف اقدام خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را به بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان اعلام نمایند.

گفتنی است، جلسه کارگروه تنظیم بازار در خصوص ارزیابی و نظارت بر عملکرد اتحادیه های صنفی به ویژه کالاهای اساسی، شکر، مرغ، روغن موتور، میلگرد و همچنین بررسی توزیع لوازم تحریر و پوشاک مدارس تشکیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.