×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

قهرمانی تیم مچ اندازی بانوان باشگاه آذرخش لتحر کاشان

تیم بانوان مچ اندازی باشگاه آذرخش لتحر کاشان با کسب ۲۶ مدال رنگارنگ مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جام باشگاه‌های استان اصفهان ایستاد.

عامرنیوز : به گزارش روابط عمومی کمیته مچ اندازی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان ، تیم مچ اندازی بانوان آذرخش لتحر که در قالب تیم هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان به مسابقات جام باشگاه های استان اصفهان اعزام شده بودند ۱۴ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۴ مدال برنز مقام نخست را کسب کردند.

زهرا علی پناهی در وزن ۸۰ کیلو در مقام راست دست و چپ دست مدال طلا و در رده پیشکسوتان در مقام راست دست مدال طلا و مدال نقره در مقام چپ‌دست کسب کرد تا با کسب سه طلا و‌ یک‌ نقره شگفتی ساز این رقابت ها لقب بگیرد.

فاطمه مصطفی نژاد در وزن ۵۰ کیلوگرم و رقیه ناظمی در وزن ۸۰ کیلو ، زهرا قهرودی در وزن ۶۵کیلو و مبینا رمضانزاده در وزن ۶۵ کیلوگرم در رده نوجوانان هر کدام در مقام راست دست و‌ چپ دست دو‌ مدال طلا این رقابت ها را به گردن آویختند.

همچنین مائده اکبری در رده نوجوانان در وزن ۴۰ کیلوگرم مدال نقره راست دست و مدال طلا دست چپ، رقیه هیزم کن در وزن ۵۰ کیلو در مقام راست دست طلا و چپ دست نقره و‌ زهرا نامدار در رده نوجوانان در وزن ۴۵ کیلو راست دست و چپ دست دو‌ مدال نقره رده نوجوانان را کسب کردند.

مریم مبینی در وزن بالای ۹۰ کیلوگرم رده پیشکسوتات در مقام راست دست طلا و در مقام چپ دست مدل نقره را کسب کرد و در رده بزرگسالان در همین‌ وزن مدال برتر مقام دست برنز را به گردن آویخت.

در رده بزرگسالان فاطمه احمدی در وزن ۸۰ کیلوگرم در مقام راست دست برنز و دست چپ مدال نقره، اسما بدیعی نژاد در وزن ۷۵ کیلوگرم در مقام چپ دست مدال برنز و فاطمه عباسی در وزن ۸۰ در مقام راست دست مدال برنز را کسب کردند.

اعظم زینلی دیگر ورزشکار تیم بانوان مچ اندازی آذرخش لتحر  در رده پیشکسوتان در وزن ۷۰ کیلوگرم در مقام راست دست مدال برنز و چپ دست نقره را به گردن آویخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.