×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

قاتل کاشانی به برکت حضور خدام حرم رضوی از قصاص نجات یافت

رییس اداره زندان کاشان گفت: هم‌زمان با دهه کرامت یک قاتل به برکت حضور خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید از اجرای حکم قصاص نجات یافت و بخشیده شد.عامرنیوز : محسن محبوبی گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام سیزدهمین محکوم به قصاص در کاشان در سال جاری از اجرای حکم نجات پیدا کرد.

محسن محبوبی افزود: ۲ جوان و دوست صمیمی سال ۹۸ با هم نزاع و درگیری کردند که منجر به قتل طرف مقابل و از سوی مراجع قضایی به زندان معرفی شد.

وی با تاکید بر تلاش مجموعه مددکاری و مدیریت زندان در جلب رضایت خانواده قاتل اظهار داشت: حضور پررنگ خادمان حرم رضوی که بیش از یکساعت در منزل خانواده شاکی با ذکر توسل به امام رضا(ع) و مداحی حضور داشتند عامل رضایت اولیای دم شد.
رییس اداره زندان کاشان تصریح کرد: خانواده مقتول بدون گرفتن هیچ‌گونه مبلغ دیه به حرمت نام نامی امام رضا (ع) و به یمن قدوم پر خیر و برکت خادمان بارگاه رضوی کاروان زیر سایه خورشید رضایت دادند.
محبوبی خاطر نشان کرد: این مورد سیزدهمین نجات قصاص از اجرای حکم از خرداد سال ۹۹ تا پایان خرداد ۱۴۰۰ است.
جشن های مردمی و معنوی«زیر سایه خورشید» در دهه کرامت و با ایجاد فضایی بر اساس قرابت معنوی به بهانه حضور کاروانی از مبلغین دینی، خدام رضوی، پرچم متبرک بارگاه منور رضوی و محصولات فرهنگی تبرکی در سراسر کشور برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.