×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فیلمبرداری قبله عالم در خانه طباطبایی‌های کاشان آغاز شد

فیلمبرداری سریال” قبله عالم”به کارگردانی حامد محمدی در خانه تاریخی طباطبایی‌هاآغازشد.

عامرنیوز : محمدحسین واحدیان گفت:سریال “قبله عالم”با درون مایه طنز، رخداد‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار را به جامعه امروز پیوند می‌زند که بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده و بازیگران مطرح کشور در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه گروه کارشناس بناهای تاریخی به عنوان ناظر در تمامی امور صحنه پردازی این سریال در خانه طباطبائی‌ها حضور دارند و گروه دکور و صحنه این فیلم از‌ حرفه‌ای‌ترین عواملی هستند که تجربه تولید چندین اثر تاریخی را در کارنامه‌ی خود دارند، خاطر نشان کرد: به منظور حفظ بنای تاریخی طباطبائی‌ها به عنوان گنجینه بی بدیل، از سازه‌های چوبی و بنر بدون استفاده از میخ یا وسیله‌ای که به بدنه و جداره بنا آسیب بزند و روی دیوار نصب شود به عنوان دکور موقت بدون الصاق به بدنه خانه استفاده شده تا این بنای تاریخی به مخاطره نیفتد.

رئیس سازمان با اشاره به اینکه درب خانه طباطبائی‌ها به روی بازدید کنندگان باز است، افزود: هادی کاظمی، حامد کمیلی، پژمان بازغی، سام درخشانی و شقایق دهقان از بازیگران اصلی این سریال هستند که به موضوع اتفاق‌های دوران سلطنت ناصرالدین شاه می‌پردازند.

شایان ذکر است، حامد محمدی تجربه نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های سینمایی از جمله اکسیدان، چهارانگشت و نویسندگی فیلم‌های طلا و مس و نیز حوض نقاشی را در کارنامه خود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.