×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

فراخوان سومین جایزه ملی ادبی محتشم کاشانی منتشر شد

فراخوان سومین جایزه ملی ادبی محتشم کاشانی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان یکی از رویدادهای فرهنگی هنری محتشم کاشانی منتشر شد.

عامرنیوز: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با توجه به وجه ممتاز شخصیت ادبی محتشم کاشانی در حوزه ادب ولائی، برگزاری این رویداد ملی فرهنگی، ادبی را به منظور ستایش و پاسداشت حماسه بزرگ حسینی و به ویژه آشنایی با خالق شاهکار ماندگار ترکیب‌بند عاشورایی دانست.

 محمدحسین واحدیان با اشاره به تصویب اول محرم به عنوان روز ادبیات آیینی و بزرگداشت محتشم کاشانی در شورای فرهنگ عمومی کشور، هدف از اجرای این رقابت را آشنایی با شخصیت والای محتشم، تعامل هنرمندان حوزه شعر و ادب و همچنین پاسداری از ارزش‌های ملی، دینی و مذهبی با زبان هنر عنوان کرد.

وی به برگزاری این رویداد در سه بخش شعر، قطعات ادبی و داستان ویژه دو گروه سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال اشاره کرد وگفت: مقررات و فراخوان سومین جایزه ملی ادبی که با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی و تعدادی از نهادهای دیگر کاشان برگزار می‌شود، منتشر شد.

رئیس سازمان با بیان اینکه این رقابت در راستای اهداف تعیین شده با موضوعات ادبیات آیینی و محتشم کاشانی انجام می‌شود و محدودیتی در ارسال نوع آثار وجود ندارد، اظهار کرد: هر شرکت کننده می‌تواند تا اربعین حسینی حداکثر ۳ اثر همراه با مشخصات کامل خود در پوشه‌ای جدا و در قالب فایل Word به نشانی kashanfarakhan@gmail.com  ارسال و برای کسب اطلاعات‌ بیشتر به نشانی اینستاگرامی  mohtashamaward@ مراجعه کند.

واحدیان خاطر نشان کرد: آثار منتخب این رویداد فرهنگی ادبی ۱۲ مهر ماه سال جاری معرفی شده و به صاحب بهترین اثر در هر بخش و گروه سنی، دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال و به نفرات دوم و سوم هر بخش و گروه سنی، لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: آخرین ‌مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این جایزه ۵ مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و انتخاب و داوری آثار به تفکیک موضوع ۱۰ مهر ماه صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت ۰۳۱۵۵۴۲۴۸۰۰ و تلفن همراه ۰۹۰۲۱۷۵۰۴۶۰ تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.