×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

طرح توسعه چادر مشکی در دستور کار شرکت کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان قرار گرفت

مجمع عمومی عادی سالیانه سال منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ شرکت مخمل و ابریشم کاشان شنبه هشت خرداد ماه در محل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار شد.

عامرنیوز : مجمع عمومی عادی سالیانه کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان با حضور مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم، هیأت مدیره و نمایندگان گروه توسعه ملی، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا، شرکت مدیریت سرمایه گذاری همیاری کوثر، شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار، شرکت سرمایه گذاری ملی ایران و مؤسسه حسابرسی، برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهدی اخباری، مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان، گفت: این کارخانه ابتدا با اهداف بلند شکل گرفت و از سال ۹۷، پیروی فرمایش مقام معظم رهبری و نظارت سهامدار عمده و فعالیت‌های هیئت مدیره، مدیران و کارکنان در  امر تولید پیشرفت قابل توجهی داشت.

ایشان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه های عمرانی، تولیدی، احیاء زمین، تأسیسات، انجام خدمات رفاهی کارکنان، ایمنی کارخانه، تعمیر اساسی دستگاه‌ها، افزود: در بحث تملک، زمین هایی که ۲۵ سال به دست فراموشی سپرده شده بودند به تملک شرکت در آمدند، که از جمله صدور پلاک ثبتی برای زمین نیمه راه قمصر، اتمام دیوارکشی زمین ۱۰ هکتاری درم، پیشرفت ۴۰ درصدی زمین ۲۰ هکتاری درم ، زمین چشمه سلیمانیه فین است.

پذیرش مجدد شرکت در فرا بورس، تولید پارچه لباس کار شرکت‌های زیر مجموعه توسعه ملی، ارائه طرح توسعه چادر مشکی و همچنین تولید دو پارچه انحصاری مخمل و تولید پارچه نظامی از دیگر اقداماتی بود که مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان به آنها اشاره کرد.

اخباری همچنین گزارشی از روند پیشرفت کارخانه و فعالیتهای انجام شده از سال۹۸ تا اسفند۹۹ را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه عباس بابا گل زاده، معاون شرکت‌های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت: به نظر من سال ۹۹ و ابتدای سال ۱۴۰۰، در شرکت مخمل و ابریشم یک رنسانس اتفاق افتاده است. این اتفاق به پاس زحمات این عزیزان که رزمندگان عرصه تولیدند، شایسته سپاسگزاری است.

باباگل زاده با تاکید بر اینکه کشور ما به چنین افرادی احتیاج دارد، تصریح کرد: ما نماد عینی “خواستن، توانستن است ” را در این شرکت دیدیم زیرا مدیران این مجموعه با زحمت و تلاش شبانه روزی و پپیگیریهای مجدانه، دستگاههای ۵۰ ساله را به عرصه تولید برگرداندند.

معاون شرکت‌های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در ادامه به «تولید چادر مشکی» اشاره کرد و با تاکید بر اینکه «تولید پارچه مشکی در کشور مافیای بزرگی دارد»، اظهار امیدواری کرد «با همکاری آستان قدس، امام جمعه کاشان و با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس بتوانیم این پروژه را به انجام برسانیم و بنا بر این اصل، تا توان داریم از هیچ، به اوج و به جای قابل قبول برسیم.»

در ادامه جلسه، گزارش هیئت مدیره در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال ۱۳۹۹ ارائه شد و پس از بیست سال گزارش حسابرسی مجموعه مخمل و ابریشم کاشان «مطلوب» ارزیابی شد.

همچنین پس از اتمام جلسه، نمایندگان سهامداران از سالن‌های تولیدی کارخانجات مخمل و ابریشم بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.