×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

صاحبان صنایع و اصناف برای شروع فعالیت می بایست در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع ثبت نام نمایند

صاحبان مشاغل و کارفرمایان به بارگذاری اطلاعات واحد صنفی در سایت SALAMAT.GOV.IR برای دریافت مجوز فعالیت ملزم شدند.

عامرنیوز : تمام اصناف و مراکز صنعتی باید با ثبت نام در سایت وزارت بهداشت و امضای تعهدنامه مجوز بازگشایی بگیرند در غیر این صورت فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.

محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ویدئو کنفرانس خبری افزود: از روز شنبه ۲۳ فروردین در همه استان‌های کشور گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با رعایت الزامات سلامت محیط کار در واحد‌های صنفی اجرا می‌شود البته در تهران با توجه به شرایط جمعیت از روز ۳۰ فروردین این برنامه اجرا خواهد شد.

وی گفت: همه مالکان، مدیران و متصدیان واحد‌های صنفی و صنعتی، مثلا مسئول نانوایی و نه کارگران آن، باید به سایت وزارت بهداشت salamat.gov.ir مراجعه کنند و اطلاعات خودشان را شامل کد ملی، نشانی و مشخصات واحد صنفی و صنعتی وارد کنند و تعهد دهند که مقررات بهداشتی را رعایت می‌کنند و می‌توانند با رعایت شرایط بهداشتی فعالیت خودشان را منطبق کنند.
فرهادی افزود: فاصله گذاری اجتماعی یعنی واحد صنفی یا صنعتی در راستای ارائه خدمت هم باید سلامت خود و مشتریان را تامین کند و هم فعالیت اقتصادی خودش را انجام دهد.

این طرح با مشارکت اتاق اصناف و همکاران ما در وزارت بهداشت اجرا می‌شود. سازمان تعزیزات، نیروی انتظامی و سازمان دامپزشکی مشارکت دارند، ولی موفقیت اساسی در گروه همکاری واحد‌های صنفی و صنعتی است.
وی گفت: اصناف و مراکز صنعتی با نام نویسی در سایت وزارت بهداشت می‌توانند مجوز فعالیت بگیرند در غیر این صورت مجوز فعالیت نخواهند داشت.

فرهادی افزود: اگر کسی ثبت نام نکند از فعالیت آن جلوگیری می‌شود. بازرسان نیروی انتظامی، تعزیرات، وزارت بهداشت و بازرسان بخش خصوصی بر کار اصناف و واحد‌های صنعتی نظارت دارند و خیلی قصد پلمب و تعطیل جایی را نداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.