×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۵ پیشنهاد شورای شهر کاشان به شهردار برای مقابله با کروناویروس

اعضای شورای اسلامی شهر کاشان به شهردار جهت ارتقا خدمت رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

 عامرنیوز : اعضای شورای اسلامی شهر کاشان نظر به اهمیت و لزوم خدمت رسانی و همراهی با مردم شریف کاشان جهت مقابله و پشت سرگذاشتن ویروس کرونا نامه ای را برای شهردار کاشان ارسال کردند.

متن نامه بدین شرح است:

به نام خدا

جناب آقای مهندس سعید ابریشمی راد

شهردار محترم کاشان

با سلام

همانطور که می دانیم این روزها مسئله انتشار ویروس کرونا باعث آزردگی و آلام بسیاری از مردم ایران و همچنین مردم عزیز شهرستان کاشان شده است.لذا بر ماست تا حسب وظیفه با تمام توان به عنوان خدمتگزاران این مردم در مبارزه با گسترش ویروس و کاهش مشکل و ارتقاء سطح آرامش مردم کوشا باشیم.

ابتدا بر خود لازم می دانیم از کادر پزشکی،درمانی،خدماتی و پرستاری که به واقع رزمندگان خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند کمال تشکر و امتنان را داشته و در پیشگاه آنان سر تعظیم فرود آوریم.لذا همچون جهادگران دوران دفاع مقدس در پشتیبانی رزمندگان ما نیز با تمام توان انجام وظیفه نموده و امیدواریم خدمتگزارانی لایق برای این مردم قدرشناس باشیم.

اینجانب و دیگر اعضای محترم شورای اسلامی شهر کاشان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط جنابعالی و همکاران خدوم مجموعه مدیریت شهری ،تشکر ویژه ای از پرسنل پاکبان،خدمات جمع آوری و دفن زباله ها،پرسنل مجموعه ها و به خصوص سازمانهای فعال در حوزه حمل و نقل عمومی،آتش نشانی و ایمنی،خدمات موتوری، تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین پرسنل سازمان دارالسلام شهرداری داشته و پیشنهاداتی در تکمیل خدمات به شرح ذیل اعلام می نماییم.

 

۱- استفاده از تمام توان (اعم از پرسنلی و تجهیزاتی) سازمان های آتش نشانی،سازمان خدمات موتوری،سازمان پارکها و فضای سبز و دیگر سازمان های دارای پتانسیل در خصوص تغییر و تبدیل ادوات و لوازم تخصصی هر سازمان به وسایل ضدعفونی کننده و شستشوی شهری.

۲- تهیه و توزیع ماسک،مواد ضدعفونی کننده،دستکش و لازم ضروری بهداشتی بین کلیه پرسنل پاکبان و چرخه دفن زباله و پسماند همراه با آموزش های لازم.

۳- پاکیزه سازی و ضد عفونی معابر و مناطق مستعد گسترش ویروس از قبیل ،پایانه های درون شهری،ایستگاه ها و اتوبوس های شهری ،تاکسی ها ،بازار بزرگ کاشان ،پاساژها ،پارکها و تجهیزات ورزشی،معابر پرتردد و….

۴- کنترل و انجام ضد عفونی مبادی ورودی و خروجی شهر در خصوص مسافران پایانه برون شهری ،محدوده پایانه برون شهری ،میادین میوه و تره بار ،بازارهای روز ،ایستگاه راه آهن و فرودگاه و همچنین پل های عابر پیاده و….

۵- کنترل و ضد عفونی کلیه سرویس های بهداشتی عمومی سطحش هر (کنترل وجود مواد شوینده دست(مایع و صابون) در سرویس ها)

 بدیهی است استفاده از ظرفیت شهرداری های مناطق پنج گانه و پیمانکاران و پرسنل شهرداری حتی با تغییر شرح وظایف می تواند ما را در سرعت عمل و مداومت کار تا ریشه کن شدن این ویروس یاری نماید.

همچنین وجود جناب آقای دکتر علیرضا مفرح،نایب رئیس محترم شورای شهر به عنوان کارشناس صادق با پتانسیل بالقوه می توانند راهنمای مسیر شما در انجام موارد بهداشتی باشد.ضمن آنکه در در صورت نیاز به هر گونه مصوبه قانونی و یا تاییدیه اینجانب و کلیه همکاران در شورا آمادگی انجام آن را در اسرع وقت و در هر زمان خواهیم داشت.

 در پایان از کلیه مردم فهیم کاشان خواهشمندیم که انجام موارد بهداشتی و توصیه های پزشکی را جدی گرفته و از مسافرت ها و تجمعات غیر ضروری خودداری نمایند.همچنین به شما مردم عزیز اطمینان می دهیم که انجام موارد فوق جز وظایف ذاتی خدمتگزاران شما می باشد و در راستای پیشگیری و کاهش استرس همچنین امنیت خاطر بوده و هرگز نشانه بر وخیم بودن و یا خارج از کنترل شدن اوضاع ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.