×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شهروند افتخاری کاشان، عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری شد

ایران برای دومین بار ایران توانست به عضویت هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری درآید.

پایگاه خبری عامرنیوز : در جلسه انتخابات هیات مدیره جدید فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری آرش نورآقایی، «شهروند افتخاری کاشان» و رئیس پیشین کانون سراسری انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری موفق شد به عنوان دومین نماینده ایران در فدراسیون انتخاب شود.

در هجدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری که به میزبانی کشور گرجستان در تاریخ چهارم بهمن ماه برگزار شد، آرش نورآقایی توانست با اخذ ۲۶ رای از ۳۹ رای بعنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری انتخاب شود تا بدینوسیله راهنمایان گردشگری ایران برای دومین بار پیاپی صاحب یک کرسی از عالیترین نهاد راهنمایان گردشگری جهان شوند.

همچنین خانم ویولا لوییز با ۳۵ رای از انگلیس، خانم مری کمپ کلارک از انگلیس با ۳۴ رای، آقای رومانو دل روزاریو از فیلیپین با ۲۵ رای و آقای جین رییز با ۲۰ رای از آمریکا هستند. همچنین برای دومین بار پیاپی خانم آلوشکا ریچه بعنوان رئیس هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری انتخاب شدند.

همچنین در رقابتی برای کسب میزبانی نوزدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، کشور صربستان با کسب ۲۴ رای به عنوان میزبان این کنوانسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

راهنمایان گردشگری از سرتاسر دنیا برای تجدید دیدار، مراودات کاری، مباحث صنفی، انتخاب هیئت مدیره جدید و بازدید از یک مقصد دیگر در قالب کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری طی چند روز دورهم جمع می­شوند.

کاشان در بهمن ماه سال ۹۵ میزبان هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری بود.

لازم به ذکر است در تیرماه سال ۹۵ به پاس زحمات آرش نورآقایی در معرفی شهر کاشان در داخل و خارج از کشور، لوح شهروند افتخاری این شهر به ایشان اهدا شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.