×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شرایط پیش ثبت نام برای زیارت کربلای معلی در اربعین حسینی (ع) اعلام شد

متعاقب اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان حج و زیارت برای انجام پیش ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع)، سرپرست اداره حج و زیارت کاشان توضیحاتی پیرامون چگونگی ثبت نام و اقدامات متقاضیان اعلام داشت.عامرنیوز : حمیدرضا بهروی فر در ارتباط با نحوه پیش ثبت نام متقاضیان بیان داشت: پیش ثبت نام از متقاضیان از روز دوشنبه مورخ ۲۲‏/۰۶‏/۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۰ صبح به صورت غیر حضوری از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir انجام و زمان خاتمه ثبت نام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ایشان ادامه دادند: براساس شرایط تعیین شده فعلی، متقاضیانی که فاقد بیماری زمینه ای بوده و هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند مجاز به ثبت نام در سامانه سماح می باشند. فلذا استعلام های لازم برای اخذ تایید تزریق هر دو دوز واکسن کرونا از وزارت بهداشت به صورت سیستمی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره حج و زیارت کاشان تاکید کرد: پیش ثبت نام به صورت موقت بوده و قطعی نیست و ثبت نام قطعی زائرین منوط به مجوز و شرایط اعلامی دولت عراق خواهد بود. بر این اساس؛ پس از اعلام مجوز ثبت نام قطعی، متقاضیان می بایست مجدداً به سامانه سماح مراجعه نموده و نسبت به پرداخت هزینه های مربوطه و ثبت نام قطعی اقدام نمایند.

وی در پایان عنوان نمود: چنانچه تعداد افردی که پیش ثبت نام کرده باشند بیش از ظرفیت تعیین شده توسط کشور عراق باشد، در این صورت متناسب با ظرفیت اختصاص یافته تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد. با این وصف احتمال انجام قرعه کشی متصور است، لذا خواهشمند است متقاضیانی  که قصد دارند با همدیگر به سفر اربعین مشرف گردند؛ حتما نسبت به ثبت نام گروهی اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.