×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شاعران کاشانی در عصر مهدوی نغمه انتظار سر دادند

در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان ، شعرا، ادبا ، مادحین و اعضاء انجمن های فرهنگی ادبی و مذهبی ،  به منظور  زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) ، ترویج فرهنگ مهدویت و بهره گیری از ابزار شعر با حضور در برنامه “عصر شعر مهدوی”به قرائت اشعار مهدویت پرداختند.

عامرنیوز : مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: به همت مجتمع فرهنگی هنری شهر  و انجمن شعر مذهبی ،”عصر شعر مهدوی در فرهنگ سرای مهر  برگزار شد.

مرتضی والی زاده با تاکید بر اینکه برگزاری این نوع برنامه ها فرصتی است مغتنم تا شاعران جوان و نوپا در سایه راهنمایی های شاعران برجسته به رشد و بالندگی برسند، اظهار داشت: “عصر شعر مهدوی” با رویکرد ابراز ارادت هنرمندان به ساحت مقدس امام زمان (عج) ، اشاعه فرهنگ مهدویت، ترویج فرهنگ دینی و انجام امور فرهنگی و نیز دعا برای ظهور ایشان در حوزه مهدویت اجرا شد.

وی افزود: در این برنامه شاعران جوان و معاصر کاشان به قرائت اشعاری در مدح و ستایش حضرت ولیعصر (عج) پرداخته و در عین امید بخشی، فرج ایشان را نیز مژده دادند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در برنامه “عصر شعر مهدوی” که با در نظر گرفتن اهمیت و ارزش والای فرهنگ مهدویت و فرصتی برای تبیین فرهنگ انتظار برگزار شد، علاوه بر شعر خوانی شاعران و اعضاء انجمن های شعر، با توجه به نقش اثر گذار شعر در اشاعه فرهنگ مهدویت از حسین غضنفری،  احمد مشجری متخلص به محبوب کاشانی  و حسین حلاجی مفرد به عنوان خادمان فرهنگ مهدویت تبجیل به عمل آمد.

والی زاده ، دکلمه خوانی ایمان صفار زاده نوجوان کاشانی با موضوع انتظار و مهدویت، اجرای موسیقی انتظار توسط  خواننده نسل جوان محمد سرجه پیما و ایمان باقی با مجری گری محمد زری باف را از دیگر برنامه های”عصر شعر مهدوی” عنوان کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.