×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شاخص ترین وظیفه انبیا باز کردن قفل ها از افکار جامعه است

جلسه سوگواری آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد جامع فین توسط جامعه روحانیت فین با حضور مردم ولایت مدار منطقه برگزار گردید.

پایگاه خبری عامرنیوز : حجت الاسلام صدیقی استاد حوزه و دانشگاه ضمن تجلیل از مقام و جایگاه علمی حضرت آیت الله شاهرودی او را فقیهی بصیر و عالمی مجاهد معرفی و او را بازوی رهبری و یار انقلاب و امام خمینی (ره) دانست و سپس به بیان علل شکست ها و پیروزی های جبهه حق در تقابل جبهه ایمان و کفر اشاره کرد.

ایشان با اشاره به سه عامل مهم جهل، ترس و فرار از پرداخت هزینه دین اذعان داشتند: مهمترین عامل شکست جبهه حق در نبرد با کفر جهالت و عدم بصیرت است چنانچه امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: هیچ دینی با جهل رشد نکرد و بزرگترین مصیبت یک جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: روی این اصل شاخص ترین وظیفه انبیا الهی باز کردن قفل ها و زنجیرها از افکار جامعه هدف بود.

حجت الاسلام ماشاالله صدیقی گفت: دومین عامل شکست جبهه حق فرار از پرداخت هزینه است. دین هزینه دارد و باید برای حفظ آن هزینه آن را پرداخت هزینه دین جان و مال و آبروست اگر جامعه ای از پرداخت هزینه دین خودداری کند محکوم به شکست است

وی گفت: انبیاء الهی هزینه دین را پرداختند همان گونه که حسین بن علی علیه السلام آن را پرداخت و ما هم در طول چهل سال انقلاب هزینه آن را پرداخته ایم که شهدا دفاع مقدس و مدافعان حرم و جانبازان مصادیق آن هستند.

ایشان سومین عامل شکست را ترس دانست و گفت: هر ملتی که بترسد و اسلحه خود را زمین بگذارد محکوم به شکست است.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به داستان مسجد آدمکش و مرد مسافر گفت: باید طلسم قدرت آمریکا را شکست تا دنیا بداند که آمریکا غلطی نمی تواند بکند و قابل شکست است.

ایشان در پایان با اشاره به مجاهدت های آیه الله شاهرودی گفت: امروز دشمن برای تضعیف روحانیت اصیل و عالم و مجاهد تلاش می کند که باید هوشیار بود.

جلسه سوگواری فقیه صمدانی آیت اله هاشمی شاهرودی در مسجد جامع فین توسط جامعه روحانیت فین و با حضور مردم ولایت مدار  برگزار گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهند شد.